آنالیز 5 تا 10 شکایت از دفاتر مسافرتی خراسان رضوی در هر هفته

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: نایب رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی گفت: به صورت میانگین در هر هفته، به پنج تا 10 شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی رسیدگی می گردد.

آنالیز 5 تا 10 شکایت از دفاتر مسافرتی خراسان رضوی در هر هفته

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا 2021 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

امیر امین الشریعه نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: کمیته ای به نام کمیته حل اختلاف در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی مستقر است که وظیفه آن رسیدگی به شکایات مردمی از این دفاتر است و به صورت میانگین در هر هفته به پنج تا 10 شکایت رسیدگی می گردد.

وی بیان نمود: مطلبی که بسیار حائز اهمیت است این است که بسیاری از شکایات ناشی از عدم اطلاع مردم، شهروندان و مراجعه نمایندگان به دفاتر خدماتی از حقوق خودشان است و اگر این افراد از حقوق خود مطلع باشند، بسیاری از این مسائل و شکایت ها شکل نمی گیرد و معتقدم در این زمینه، رسانه ها می توانند نقش بسیار مهمی ایفا نمایند.

امین الشریعه نجفی گفت: اساس کار ما، رسیدگی کارشناسی و اصولی به شکایات است، البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که انجمن مانند یک هماهنگ نماینده عمل می نماید و بسیاری از شکایات مردمی بدون مطلعی از این مسئله انجام می گردد.

نایب رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی بیان نمود: یکی از مهم ترین دغدغه های این صنف، فعالیت دفاتر غیرمجاز است و معتقدم برای حل این مسئله نیازمند یک همت و اراده جمعی هستیم.

وی با اشاره به تبعات فعالیت دفاتر غیرمجاز عنوان نمود: فعالیت این دفاتر می تواند خسارات جبران ناپذیری به ویژه برای زائران داشته باشد و معتقدم یکی از موارد دیگری که جای خالی رسانه ها در آن حس می گردد و باید حضور آنها پررنگ تر گردد، اطلاع رسانی درباره فعالیت همین دفاتر غیرمجاز است که می توانند به عنوان بازوی اجرایی ما وارد فعالیت شوند و بخشی از فعالیت ها در زمینه مطلعی بخشی مردمی را برعهده بگیرند.

امین الشریعه نجفی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در زمینه گردشگری و خدمات مسافرتی گفت: ما معتقدیم که اداره یک دفتر مسافرتی، یک حرفه است و شخص باید برای این منظور آموزش های لازم را ببیند و یکی از اهداف اصلی انجمن نیز فعالیت آموزشی است.

وی اضافه کرد: باید کادر جدید و قدیم دفاتر خدمات مسافرتی استان در این زمینه آموزش های لازم را ببینند تا با مسائل کمتری روبرو شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 707

به "آنالیز 5 تا 10 شکایت از دفاتر مسافرتی خراسان رضوی در هر هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 5 تا 10 شکایت از دفاتر مسافرتی خراسان رضوی در هر هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید