آنالیز 5 تا 10 شکایت از دفاتر مسافرتی خراسان رضوی در هر هفته
به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: نایب رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی گفت: به صورت میانگین در هر هفته، به پنج تا 10 شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی رسیدگی می گردد.
اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا 2021 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.
امیر امین الشریعه نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اظهار کرد: کمیته ای به نام کمیته حل اختلاف در انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی مستقر است که وظیفه آن رسیدگی به شکایات مردمی از این دفاتر است و به صورت میانگین در هر هفته به پنج تا 10 شکایت رسیدگی می گردد.
وی بیان نمود: مطلبی که بسیار حائز اهمیت است این است که بسیاری از شکایات ناشی از عدم اطلاع مردم، شهروندان و مراجعه نمایندگان به دفاتر خدماتی از حقوق خودشان است و اگر این افراد از حقوق خود مطلع باشند، بسیاری از این مسائل و شکایت ها شکل نمی گیرد و معتقدم در این زمینه، رسانه ها می توانند نقش بسیار مهمی ایفا نمایند.
امین الشریعه نجفی گفت: اساس کار ما، رسیدگی کارشناسی و اصولی به شکایات است، البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که انجمن مانند یک هماهنگ نماینده عمل می نماید و بسیاری از شکایات مردمی بدون مطلعی از این مسئله انجام می گردد.
نایب رئیس انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی بیان نمود: یکی از مهم ترین دغدغه های این صنف، فعالیت دفاتر غیرمجاز است و معتقدم برای حل این مسئله نیازمند یک همت و اراده جمعی هستیم.
وی با اشاره به تبعات فعالیت دفاتر غیرمجاز عنوان نمود: فعالیت این دفاتر می تواند خسارات جبران ناپذیری به ویژه برای زائران داشته باشد و معتقدم یکی از موارد دیگری که جای خالی رسانه ها در آن حس می گردد و باید حضور آنها پررنگ تر گردد، اطلاع رسانی درباره فعالیت همین دفاتر غیرمجاز است که می توانند به عنوان بازوی اجرایی ما وارد فعالیت شوند و بخشی از فعالیت ها در زمینه مطلعی بخشی مردمی را برعهده بگیرند.
امین الشریعه نجفی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در زمینه گردشگری و خدمات مسافرتی گفت: ما معتقدیم که اداره یک دفتر مسافرتی، یک حرفه است و شخص باید برای این منظور آموزش های لازم را ببیند و یکی از اهداف اصلی انجمن نیز فعالیت آموزشی است.
وی اضافه کرد: باید کادر جدید و قدیم دفاتر خدمات مسافرتی استان در این زمینه آموزش های لازم را ببینند تا با مسائل کمتری روبرو شویم.
منبع: تسنیم