برگزاری مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یاسوج اطلاع داد.

برگزاری مناظره دانشجویان ایران در یاسوج

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، ایمان اکبری معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مناظرات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان های علمی و با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری به وسیله جهاد دانشگاهی و به صورت مجازی برگزار گردید.

او اظهارکرد: به منظور ارتقاء فرهنگ گفت وگو و بسط و توسعه مباحثه مستدل، فن مناظره، فن بیان، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در محیط های دانشگاهی، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر سال به وسیله مرکز ملی مصاحبه، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای متقاضی در سراسر کشور(جهاد دانشگاهی و غیر آن) برگزار می گردد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان در رابطه با نحوه برگزاری لیگ مناظرات دانشجویی گفت: 8 تیم از دانشگاه های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دانشگاه یاسوج، دانشگاه پیغام نور یاسوج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی یاسوج، مرکز علمی کاربردی بویر صنعت یاسوج، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد گچساران در این مسابقات شرکت کردند.

اکبری توضیح داد: در انتها این مسابقات چهار گروه ایران سرای من، شکست ناپذیران، گفتمان نوین وحدت و مقاومت و دنا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه 25 آبان ماه 1400 برگزار می گردد، در مرحله نهایی این مسابقات که 29 آبان ماه برگزاری می گردد تیم برتر به مسابقات منطقه ای اعزام می گردد.

او اعلام کرد: مسابقات ملی مناظره فرصتی برای یادگیری است؛ بنابراین به توانایی تیم ها در استدلال و بیان آن در داوری ها توجه می گردد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1915

به "برگزاری مناظره دانشجویان ایران در یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مناظره دانشجویان ایران در یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید