به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف دستگاه دولتی را ندارد

به گزارش مجله رویای کره ای، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف هیچ دستگاه دولتی را ندارد در واقع دستگاه دولتی باید از درآمدهای خودش این کار را انجام دهد که این مهم سرویس دهی خدمات به مردم را به لحاظ کیفی نشان می دهد.

به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف دستگاه دولتی را ندارد

خبرنگاران زاهدان - حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهر زاهدان گفت: از آسفالت و محوطه سازی مهمتر جمع آوری نخاله های کنار محوطه دستگاه های دولتی است در واقع اگر نخاله ها در محوطه عمومی شهر بود شهرداری آن را باید جمع کند و اگر کنار دستگاه ها دولتی است به آنان مهلت جمع آوری این پسماندها را دهد در صورت جمع نکردن نخاله ها آن دستگاه مستوجب جریمه شهرداری خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت معین اولویت ها در توسعه شهری زاهدان گفت: همدلی مسوولان برای توسعه مالی و فرهنگی استان نقطه قوت منطقه است.

مدرس خیابانی اضافه کرد: به لحاظ محوطه سازی، زیباسازی، فضای سبز، نورپردازی و رنگ آمیزی اطراف حریم دستگاه های اجرایی را به هیچ وجه شهرداری بر عهده نگیرد در واقع جاهایی که برای مردم و ساختمان های آنان است اولویت خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت پارک علم و فناوری اظهار داشت: تکثیر سلولی وگسترده پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در تمام نقاط استان و شهرستان ها ضروری و دارای اهمیت است.

او دامه داد: در آسفالت کردن معابر هر جا که مردم حضور داشته باشند در اولویت خواهد بود در واقع منطقه ها پرتراکم و کمتر پیشرفته مدنظر است.

او اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان نیز باید در تمیزی شهر مشارکت فعالانه داشته باشند درواقع اگر آن ها یک قدم برمی دارند دولت و شهرداری باید ده ها قدم مثبت بردارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی گونه های خاص گل و گیاه که با اقلیم منطقه سازگاری داشته باشد را برای ایجاد فضای سبز معین نمایند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1999

به "به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف دستگاه دولتی را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف دستگاه دولتی را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید