بونوچی: رقبا آماده خاکسپاری یوونتوس بودند اما ما به هدفمان رسیدیم

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرگزاری خبرنگاران- لئوناردو بونوچی گفت باور آن ها به شعار باشگاه یوونتوس باعث شد آن ها به جای بدخواهان این تیم، جشن بگیرند.

بونوچی: رقبا آماده خاکسپاری یوونتوس بودند اما ما به هدفمان رسیدیم

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس فصل پرفراز و نشیبی را در سری آ سپری کرد و در آخرین هفته فصل 21-2020، توانست به لطف تساوی ناپولی مقابل هلاس ورونا، چهارم شود و جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. لئوناردو بونوچی، کاپیتان دوم یوونتوس با انتشار یک پست احساسی در اینستاگرام خود، در خصوص انتها فصل صحبت کرد:

همه رقبا آماده خاکسپاری یوونتوس بودند و منتظر لحظه انتهای بودند تا بتوانند لذت ببرند اما آن ها غرور، ذهنیت و شعار این باشگاه را از یاد برده بودند. درست است، این فصل برای ما پیچیده شد، امتیازات زیادی از دست دادیم اما در انتها فصل، آن چه که در زمین به دست آورده اید مهم است. این تیم دو جام کسب کرد و وقتی همه آماده خاکسپاری یوونتوس بودند، به هدف مان یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. آماده بودند تا با ناکامی ما جشن بگیرند اما ما به شعار Fino Alla FIne (تا انتها)، باور داشتیم و به هدف مان رسیدیم. در انتها این ما بودیم که جشن گرفتیم. می دانیم که این سال چه برای ما و چه برای هواداران، چه قدر سخت بوده است. دل تنگ شما هواداران هستیم اما سال آینده شما را در خانه مان یعنی استادیوم یوونتوس و لیگ قهرمانان اروپا خواهیم دید. برای ده سال، موفقیت هایمان را تکرار کرده ایم. تا انتها، به پیش یوونتوس.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1693

به "بونوچی: رقبا آماده خاکسپاری یوونتوس بودند اما ما به هدفمان رسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بونوچی: رقبا آماده خاکسپاری یوونتوس بودند اما ما به هدفمان رسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید