تشکیل مجمع خیرین ازدواج، راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی جوانان

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/لرستان معاون ورزش و جوانان لرستان گفت: 8169 نفر در استان در صف وام ازدواج هستند.

تشکیل مجمع خیرین ازدواج، راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی جوانان

فرهاد دیناروند امروز چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان این که در حال حاضر 8169 لرستانی در صف وام ازدواج هستند، اعلام کرد: یکی از مسائل استان عدم وجود مجمع خیرین ازدواج بود که با پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان طی هفته ازدواج اولین نشست آن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل مجمع خیرین، تحقق ازدواج آسان و یاری به زوج های بی بضاعت و کم بضاعت است، افزود: دو مرکز تخصصی ازدواج که زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان هستند در هفته ازدواج مشاوره رایگان به زوج های لرستانی ارائه می دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان، تجلیل از زوجین برتر با رعایت پُروتکل های بهداشتی را یکی دیگر از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان دانست و اضافه نمود: سه شنبه، هفتم مردادماه مراسم تجلیل از زوج های برتر لرستانی، با رعایت پُروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

دیناروند به تشکیل پویش ملی ازدواج در سطح ملی توسط ورزش و جوانان اشاره نمود و یادآور شد: جریان سازی خبری پویش ملی ازدواج باید از سوی اصحاب رسانه و به ویژه خبرگزاری ها در فضای مجازی انجام گردد. اصحاب رسانه بخشی از فضای رسانه خود در فضای مجازی را به امر ازدواج اختصاص دهند و از جملات انگیزشی برای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج استفاده نمایند.

وی با ذکر این مطلب که اولین تلویزیون اینترنتی جوانان در لرستان آغاز به کار نموده است، اظهار داشت: تمام برنامه هایی که در حوزه جوانان انجام می گردد از سوی این رسانه منعکس می گردد که این فضا نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این که تمام دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان باید نسبت به اجرای مصوبات این ستاد اهتمام داشته باشند، افزود: 8169 لرستانی در صف وام ازدواج هستند، دستگاه های کم کار در امر ازدواج معرفی خواهند شد، ذکر این نکته لازم است که زوج های لرستانی برای دریافت وام ازدواج باید یک ضامن ارائه نمایند و اگر بانک بیش از یک ضامن برای اخذ وام ازدواج درخواست کند، تخلف نموده است.

دیناروند به فعالیت سه خانه جوان در لرستان اشاره نمود و گفت: بعد از ادغام تربیت بدنی و سازمان ملی امور جوانان تمام اماکن و ساختمان های سازمان امور جوانان به تربیت بدنی واگذار شد؛ اما متأسفانه هنوز خانه جوان شهرستان خرم آباد به اداره کل ورزش و جوانان عودت داده نشده است و ما برای خانه جوانان خرم آباد باید به صورت ماهیانه هزینه های اجاره پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1161

به "تشکیل مجمع خیرین ازدواج، راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل مجمع خیرین ازدواج، راه اندازی اولین تلویزیون اینترنتی جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید