تغییر موضع عجیب تراکتور در خصوص استوکس

به گزارش مجله رویای کره ای، باشگاه تراکتورسازی در اقدامی عجیب با ارسال نامه ای به سازمان لیگ مدعی شده بود این بازیکن اجازه بستن قرارداد با هیچ تیم ایرانی را ندارد و هر تیمی با این بازیکن قرارداد امضا کند دچار محرومیت خواهد شد

تغییر موضع عجیب تراکتور در خصوص استوکس

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

خبرنگاران- بعد از رسانه ای شدن خبر حضور آنتونی استوکس در پرسپولیس، باشگاه تراکتورسازی در اقدامی عجیب با ارسال نامه ای به سازمان لیگ مدعی شد این بازیکن اجازه بستن قرارداد با هیچ تیم ایرانی را ندارد و هر تیمی با این بازیکن قرارداد امضا کند دچار محرومیت خواهد شد.موضوعی که باعث شد تا باشگاه پرسپولیس در خصوص این بازیکن استعلام لازم را بگیرد. در نهایت پرسپولیس با این بازیکن طی پروسه طولانی به توافق رسید و این بازیکن امروز به ایران خواهد آمد.

بعد از قطعی شدن قرارداد این بازیکن با پرسپولیس حالا معاون حقوقی تراکتور اعلام نموده این بازیکن مسئله ای برای همراهی پرسپولیس ندارد. اظهار نظر کاملا درستی که بهتر بود قبل از ارسال نامه باشگاه به سازمان لیگ مطرح می شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 745

به "تغییر موضع عجیب تراکتور در خصوص استوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر موضع عجیب تراکتور در خصوص استوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید