کوشش پلی استیشن برای ورود گسترده به ای اسپورت؛ سونی Repeat.gg را خرید

به گزارش مجله رویای کره ای، پلی استیشن میخواهد که به سرمایه گذاری های خود در زمینه ای اسپورت یا همان ورزش های الکترونیک ادامه دهد و برای توسعه این هدف پلتفرم تکنولوژی Repeat.gg را تصاحب نموده است.

کوشش پلی استیشن برای ورود گسترده به ای اسپورت؛ سونی Repeat.gg را خرید

Repeat.gg میزبان مسابقاتی قهرمانی است که به گونه ای طراحی شده اند که ای اسپورت را دسترس پذیرتر نمایند. این پلتفرم نحوه عملکرد بازیکنان در بازی ها را ردیابی می نماید و به آن ها امکان می دهد بدون احتیاج به آنلاین بودن هم زمان در مسابقات شرکت نمایند. این شرکت میزبان بیش از 100 هزار مسابقه چندجانبه یا همان تورنمنت بوده و تا به امروز بیش از 2.3 میلیون شرکت نماینده در تورنمنت های آن شرکت نموده اند.

استیون رابرتز (Steven Roberts)، نایب رئیس بازی های رقابتی در شرکت تفریح های تعاملی سونی درباره این موضوع شرح می دهد: در پلی استیشن، منظره ما برای ورزش های الکترونیکی همواره درباره شکستن موانع برای گیمرها برای رقابت در همه سطوح بوده است. با یاری همدیگر در کنار تیم بااستعداد Repeat.gg، ما هیجان زده ایم تا راه های بیشتری را برای درگیر کردن بازیکنان در بازی های رقابتی کشف کنیم و عمق پیشنهادهای خود را در زمینه های بازی های ای اسپورت توسعه دهیم. این فقط آغاز ماجراجویی ما است و ما قصد داریم در آینده به روزرسانی های بیشتری را با جامعه هواداران خود در این زمینه به اشتراک بگذاریم.

آرون فلچر (Aaron Fletcher)، مدیرعامل Repeat.gg، در رابطه با این اتفاق افزود: Repeat.gg به منظور توانایی در ایجاد قالب های جدیدی از مسابقات طراحی شده است که ورود در آن ها آسان است و مقیاس آن شامل میلیون های بازیکن می گردد. ما خوشحالیم که به تیم پلی استیشن ملحق شویم و با هم کار کنیم تا تنوع تجربه های مسابقاتی را که گیمرها می توانند از آن لذت ببرند، صرف نظر از سطح مهارتشان، افزایش دهیم.

Repeat.gg خاطرنشان کرد که به ارائه مسابقات بازی ها روی پلتفرم هایی به غیر از پلی استیشن از جمله موبایل، کامپیوترهای شخصی و سایر کنسول ها ادامه خواهد داد. پلی استیشن اخیراً علاقه شدیدی به ای اسپورت نشان داده و به نظر می رسد که برنامه های زیادی را در رابطه با آن در سر می پروراند و امید زیادی به آینده آن دارد. در مارس سال گذشته، شرکت تفریح های تعاملی سونی خاطرنشان کرد که بزرگ ترین مسابقات بازی های مبارزه ای یعنی مسابقات Evo تصاحب نموده است. حالا با خرید Repeat.gg حضور سونی در این زمینه قدرتمند از گذشته شده است.

آن ها بعلاوه میزبان مسابقات پلی استیشن بوده اند که شامل 30 بازی بوده و در بیش از 70 کشور برگزار شده است. سال گذشته، بازیکنان بیش از 5 میلیون دلار جایزه در 8 هزار مسابقه به دست آوردند که 50 هزار بازیکن در آن برنده جوایز مختلف شدند. آن ها بعلاوه قصد دارند سال جاری میزبان بیش از 8 هزار مسابقه باشند و در حال حاضر 7 میلیون شرکت نماینده برای آن ثبت نام نموده است.

منبع: GameIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2125

به "کوشش پلی استیشن برای ورود گسترده به ای اسپورت؛ سونی Repeat.gg را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پلی استیشن برای ورود گسترده به ای اسپورت؛ سونی Repeat.gg را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید