تمامی واحد های درسی دانشگاه حضرت معصومه (س) به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، نیمسال دوم تحصیلی جزو دوره تحصیلی فعال دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور محسوب می گردد و تمامی واحد های درسی دانشگاه حضرت معصومه (س) استان قم تا سرانجام ترم به صورت مجازی برگزار می گردد.

تمامی واحد های درسی دانشگاه حضرت معصومه (س) به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه حضرت معصومه (س) استان قم براساس نامه معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام نموده است که هر گونه سیاست کلان در خصوص مشخص زمان و ادامه تعطیلی یا شروع آموزش حضوری در مؤسسات آموزشی و دانشگاه ها با ستاد ملی مبارزه با کرونا است و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم، تابع آن سیاست خواهند بود. در هر صورت، نیمسال دوم تحصیلی 1399-1398 جزو دوره تحصیلی فعال دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور محسوب می گردد و به دلیل لزوم تسلسل ورود دانشجویان جدید در مهر ماه 1399 و نیز لزوم دانش آموختگی بعضی دانشجویان شاغل به تحصیل در آخرین نیمسال تحصیلی خود (در نیمسال جاری)، الزام اتمام نیمسال دوم 1399 - 1398 امری محرز و قطعی است؛ لذا سیاست این دانشگاه بر ضرورت تداوم فرایند آموزشی به صورت غیر حضوری با برگزاری مستمر کلاس های مجازی و برخط تا اطلاع ثانوی است.

همچنین براساس مصوبات شورای آموزشی دانشگاه حضرت معصومه (س)، تسهیلات زیر برای دانشجویان فراهم شد:

الف) دانشجویانی که بعلت بیماری خود یا یکی از بستگان درجه اول خویش و یا بدلیل عدم دسترسی به اینترنت در محل سکونت خود، نتوانسته اند از سیستم آموزش الکترونیکی و کلاس های مجازی دانشگاه در نیمسال جاری استفاده نمایند، می توانند درخواست حذف یک یا چند درس خود را به مدیریت آموزش دانشگاه یا درخواست حذف ترم با استفاده از مرخصی تحصیلی را به کمیسیون موارد خاص دانشگاه ارائه دهند. این امکان شامل دانشجویانی که در ترم جاری فارغ التحصیل خواهند شد، نمی گردد.

ب) امکان مهمانی دانشجویان در ترم جاری در دانشگاه دولتی محل سکونتشان در صورت موافقت دانشگاه مقصد وجود دارد.

ج) امکان اخذ دروس معرفی به استاد در نیمسال جاری برای دانشجویان ترم آخر، تا 3 درس و حداکثر 10 واحد با مواففت مدیر گروه و مدیریت آموزش

د) دروس عملی و کارگاهی که تکمیل آن به صورت غیر حضوری امکان پذیر نباشد، اعلام درس به صورت ناتمام و انتقال آن به نیمسال بعد، اضافه بر سقف واحد های هر نیمسال مجاز است.

ه) امکان برگزاری جلسه تصویب موضوع سرانجام نامه و جلسه دفاع از سرانجام نامه کارشناسی ارشد به صورت مجازی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 977

به "تمامی واحد های درسی دانشگاه حضرت معصومه (س) به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی واحد های درسی دانشگاه حضرت معصومه (س) به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید