توسعه صنعت گردشگری با تاسیس مرکز اطلاعات در وان و ارومیه

به گزارش مجله رویای کره ای، نایب رئیس هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع وان ترکیه گفت: صنعت گردشگری با تأسیس مرکز اطلاعات گردشگری در وان و ارومیه به طور متقابل توسعه و گسترش می یابد.

توسعه صنعت گردشگری با تاسیس مرکز اطلاعات در وان و ارومیه

ایرنا: شفیق ارن نایب رئیس هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنایع وان در دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری و صنایع دستی ارومیه اضافه نمود: مشترکات بسیار ایران و ترکیه در زمینه های تاریخی و فرهنگی بستر توسعه روابط بین دو کشور را در زمینه های مالی، بین المللی و گردشگری افزایش می دهد.

وی یادآورشد: گمرکات دو کشور ایران و ترکیه باید بر همکاری خود با یکدیگر اضافه نموده و زمینه توسعه روابط محبت آمیز را بیش از پیش گسترش دهند.

اوغوز تونجای رییس میز ایران در آژانس توسعه آناتولی شرقی ترکیه نیز گفت: یکی از دلایل عدم توسعه یافتگی منطقه ای نبود آشنایی از قوانین و زیرساخت های صنعتی است که در این حوزه آژانس توسعه آناتولی شرقی با تهیه و طراحی کتابچه و بروشورهایی ایران را به صورت استان به استان و در حوزه های قوانین سرمایه گذاری، صنعت، کشاورزی، گردشگری و لجستیک به فعالان مالی ترکیه که جهت فعالان به ایران می آیند معرفی نموده است.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز با ابراز رضایت از حضور هیأت استان وان ترکیه در نمایشگاه ارومیه گفت: شهر وان همواره برای ما بسیار مهم بوده است و ارومیه با این استان در زمینه فرهنگی، گردشگری، بازرگانی و صنایع همکاری گسترده ای دارد.

وی خواهان تداوم همکاری های رو به گسترش بین دوکشور شد و اضافه نمود: روابط سیاسی و مالی استانهای آذربایجان غربی و وان در مطلوب ترین شرایط ممکن قرار داشته و راهکارهای افزایش مراودات طرفین در نشست ها و دیدارهای مختلف آنالیز شده است.

وان بزرگترین شهر در منطقه شرق ترکیه بوده و از دیرباز روابط تنگاتنگی با استان های مرزی ایران و در رأس آن آذربایجان غربی و ارومیه داشته است.

، دومین نمایشگاه و جشنواره ملی گردشگری و صنایع دستی ارومیه از 26 تا 29 مرداد در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه برگزار گردید.

در آخرین روز نمایشگاه، هیأتی از ترکیه شامل اتاق بازرگانی و صنایع وان، اداره گردشگری و فرهنگ وان، آژانس توسعه آناتولی شرقی و شرکت نمایشگاهی آسیا آژانس نیز حضور داشتند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 299

به "توسعه صنعت گردشگری با تاسیس مرکز اطلاعات در وان و ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه صنعت گردشگری با تاسیس مرکز اطلاعات در وان و ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید