توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از توسعه و ارتقای زیر ساخت های گردشگری در شهرستان سراب، با هدف توسعه طبیعت گردی اطلاع داد.

توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار با بیان اینکه وجود زیر ساخت های گردشگری یکی از مهم ترین مولفه های توسعه صنعت گردشگری است، گفت: کمیت و کیفیت زیرساخت های گردشگری از منظر ارتقای رضایت گردشگران، در جذب گردشگر اهمیت ویژه ای دارد.

آبدار با اشاره به ویژگی ها و ظرفیت های گردشگری در سراب ادامه داد: شهرستان سراب به واسطه قرار دریافت در دامنه کوه های سبلان یکی از زیباترین مناطق استان است، که با توجه به وجود دامنه های سرسبز، آب های گرم معدنی و طبیعت متنوع و محصولات زراعی و دامی باکیفیت، یکی از بهترین مناطق برای توسعه طبیعت گردی و گردشگری ورزشی و کشاورزی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در راستای توسعه و تقویت ظرفیت های گردشگری این شهرستان، اقداماتی برای ساماندهی و تامین زیرساخت های گردشگری اجرا شده و همچنان ادامه دارد، اضافه نمود: ایجاد پل در سهزاب برای سهولت در تردد گردشگران و بهسازی و تکمیل سرویس های بهداشتی در پیر علمدار مهربان و سهزاب و... از پروژه های در دست اجرای اداره کل میراث فرهنگی استان برای توسعه گردشگری شهرستان است.

او اضافه نمود: این پروژه ها که پیشرفت فیزیکی چشمگیری دارد، با اعتباری بالغ بر 12میلیارد ریال در حال اجراست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 576

به "توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه طبیعت گردی در سراب با ارتقای زیر ساخت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید