تیاگو: امیدوارم کسی مانند من به کرونا مبتلا نشود

به گزارش مجله رویای کره ای، تیاگو ستاره با تجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا درباره آخرین شرایط این تیم قبل از آغاز رقابت های یورو 2021 توضیحاتی را ارائه داد.

تیاگو: امیدوارم کسی مانند من به کرونا مبتلا نشود

به گزارش ، تیاگو آلکانترا ستاره با تجربه تیم ملی فوتبال اسپانیا در مصاحبه ای با نشریه مارکا قبل از آغاز رقابت های یورو 2021 در ارتباط با آخرین شرایط این تیم و همچنین مشکلاتی که ویروس کرونا در اردوی لاروخا ایجاد کرده است صحبت های جالبی را مطرح کرده است.

در ادامه این مصاحبه را به صورت سوال و جواب مشاهده خواهید کرد.

شرایط کلی تیم برای بازی اول به چه صورت است؟

ما در آن نقطه ای هستیم که هر چه به ما می گویند را انجام می دهیم و هر چه سر راه مان قرار می گیرد را می پذیریم، اما با توجه به شرایط به نظرم تیم فوق العاده ای داریم و واقعا فکر می کنم که در اولین بازی مان خیلی خوب ظاهر شویم.

آیا بازیکنان هم به آن پیام امیدبخش که لوییس انریکه برای هواداران فرستاد، معتقدند؟

دقیقا. ما به این شرایط عادت کرده ایم. یک سال و نیم است که داریم با ویروس کرونا زندگی می کنیم. ما عادت کرده ایم که به صورت انفرادی و یا جمعی در این شرایط تمرین کنیم، اما همیشه هدف مان این بوده که برای رقابت آماده باشیم.

چه زمانی متوجه شدید تست کرونای بوسکتس مثبت است و بعد از آن چه احساسی داشتید؟

سرخیو بوسکتس در تیم ما بسیار مهم است، او کاپیتان ما است. او در بین ما شخصیت بسیار کاریزماتیکی دارد. جای تاسف است که این رخ داد. او همچنین دوست من است. امیدوارم که به زودی بتواند به جمع ما بازگردد.

آن ساعت های بین تست و آمدن نتیجه چه حالی داشتید؟

در مرحله اول شیوع ویروس کرونا ترس را تجربه کردیم. نمی دانستیم که چه اتفاقی قرار است بیفتد. ترس و وحشت عمیقی وجود داشت. من با خانواده ام در آلمان بودم و همه ترسیده بودیم.

تو در ماه اکتبر به کرونا مبتلا شدی. تجربه ات از درگیری با این ویروس چگونه بود؟

من در کنار خانواده ام بودم و اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد حفاظت از آن ها بود. به همین دلیل از دوستانم درخواست داشتم که من را قرنطینه کنند و کسی نزدیک من نیاید. واقعا آرزو می کردم هیچ کس مانند من مبتلا نشود، اما می دانم که موارد بدتری از بیماری من هم وجود دارد و متأسفانه برای بسیاری کشنده است.

چقدر مشتاق رسیدن روز دوشنبه و بازی برابر سوئد هستید؟

هر روز بیشتر از روز قبل! مثل این است که هر روز بر سر راه ما موانعی قرار می دهند و ما برای رسیدن به اولین مسابقه از روی آن ها می پریم. ما مشتاقیم که بار دیگر با هم متحد شویم. تا به معنای کامل کلمه یک گروه و تیم باشیم. با هم باشیم و خودمان را در مسابقه برابر یک تیم دیگر امتحان کنیم.

یورو چگونه خواهدبود؟

فوتبال تغییر کرده است. بیش از استعداد های فردی، این تیم ها هستند که به بهترین نحو برای رقابت با بهترین ها آماده شده اند.

قبل از آغاز یورو چه صحبتی با مردم اسپانیا دارید؟

ما سعی می کنیم در این لحظات سخت کمی خوشی به مردم بدهیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1790

به "تیاگو: امیدوارم کسی مانند من به کرونا مبتلا نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیاگو: امیدوارم کسی مانند من به کرونا مبتلا نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید