ثبت نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: تاکنون 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح سازمان حج و زیارت برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی ثبت نام کردند.

ثبت نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح

سیدعلی میرقاسم پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته کل اعزام ما از استان گلستان به سفر اربعین، 21 هزار نفر بوده که سال جاری آمار ثبت نام نمایندگان تاکنون به 28 هزار نفر رسیده است.

وی بیان نمود: پیش بینی می کنیم در مدت زمان دوهفته ای که تا اربعین حسینی باقیمانده، تعداد زائرین گلستانی که به اربعین حسینی مشرف می شوند به 35 تا 40 هزار نفر برسد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان گفت: زائران برای نام نویسی به نشانی samah.haj.ir مراجعه و ثبت نام نمایند. افرادی هم که امکان دسترسی به این سایت را ندارند، می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات زیارتی سطح استان در این سامانه ثبت نام نمایند.

میرقاسم پور با اشاره به برداشته شدن هزینه ویزا، توضیح داد: هزینه ثبت نام در سامانه سماح توسط زائرین 22 هزار تومان و توسط دفاتر زیارتی 25 هزار تومان است. این مبلغ صرف امور صدور کارت شناسایی، خدمات درمانی و حوادث زائران می گردد.

وی گفت: کسانی که قصد تشرف به راهپیمایی اربعین را دارند باید دارای گذرنامه ای باشند که حداقل 6 ماه از زمان اعزام آن ها اعتبار داشته باشد.

مدیر حج و زیارت استان گلستان با اشاره به اینکه مرز مهران برای خروج زائرین گلستانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: به زائران توصیه می کنیم به صورت گروهی ثبت نام نمایند و به صورت شبه کاروانی اعزام شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 449

به "ثبت نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 28 هزار زائر گلستانی در سامانه سماح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید