خباز: اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تکثر کاندیدا ندارند

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه اصلاحات ایران توانایی برقراری وحدت، اجماع و اتحاد در میان اصلاح طلبان را دارد، تاکید نمود با وجود این جبهه دیگر اشتباهات سال 84 تکرار نمی گردد و اصلاح طلبان تکثر کاندیدا نخواهند داشت.

خباز: اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تکثر کاندیدا ندارند

محمدرضا خباز، استاندار سابق سمنان و خراسان شمالی در گفت وگو با پانا با تأکید بر اینکه هیچ سنجش علمی درخصوص عبور مردم از جریان اصلاحات وجود ندارد، اظهار کرد: مردم احساس می نمایند که اگر برخی اصلاح طلبان هم بیایند کاری از دست آن ها ساخته نیست.

وی با بیان اینکه زیرساخت های کشورمان دچار ضعف و اشکال است، توضیح داد: در طول 40 سال گذشته در بخش های مالی، اجتماعی و فرهنگی رشد کمتری داشته ایم.

استاندار سابق سمنان با تأکید بر اینکه قانون اساسی احتیاج به بازنگری دارد، اضافه کرد: رئیس جمهوری آینده ایران اصلاح طلب، اصولگرا یا میانه رو هم باشد با این مسائل مالی نمی تواند کار مهمی انجام دهد. اما حرف ما این است که اگر تندرویی سر کار بیایند کار را خراب تر خواهند کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در زمان عمر پُربرکت حضرت امام که 10 سال از انقلاب اسلامی می گذشت نواقص قانون اساسی را تا حدودی اصلاح کردند. از آن زمان تا به امروز بیش از 30 سال سپری شده و طبیعتاً قانون اساسی احتیاج به بازنگری دارد تا رئیس جمهور در صحنه های داخلی و بین المللی از توان، قدرت و امکانات بیشتری برخوردار گردد.

خباز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روسای جمهور ایران به غیر از سال های 84 و 88 یا اصلاح طلب بودند یا اینکه مخالفتی با این طیف سیاسی نداشتند. اشاره نمود و گفت: خوشبختانه با وجود نهاد اجماع ساز دیگر اشتباهات سال 84 تکرار نمی گردد و با تکثر کاندیداهای اصلاح طلب روبرو نخواهیم نشد. بنابراین جبهه اصلاحات ایران توانایی برقراری وحدت، اجماع و اتحاد در میان اصلاح طلبان را دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1556

به "خباز: اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تکثر کاندیدا ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خباز: اصلاح طلبان در انتخابات 1400 تکثر کاندیدا ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید