خبرنگاران استفاده از ظرفیت داخل وابستگی به خارج از مرزها را کاهش می دهد

به گزارش مجله رویای کره ای، قصرشیرین- خبرنگاران- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه به استفاده از ظرفیت های داخلی هر چقدر بیشتر باشد، وابستگی به خارج از مرزها کمتر خواهد شد.

خبرنگاران استفاده از ظرفیت داخل وابستگی به خارج از مرزها را کاهش می دهد

شهریار حیدری روز شنبه در نشست بررسی مسایل و مسائل گیلانغرب، اضافه نمود: باتوجه به ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه لزوم هم افزایی و تلاش مسوولان درجهت استفاده مطلوب از توانمندی های شهرستان با نگاه توسعه با توجه به نام گذاری سال جاری به نام جهش تولید نیاز است.

وی در ادامه گفت: 32 درصد آب های موجود در منطقه برای استفاده صنعت تعریف شده درحالی که 2 درصد آن مورد استفاده قرار می گیرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی از پیگیری وزارت نیرو برای اجرای سیستم مکانیزه در سطح یک هزار و 700 هکتار از اراضی دهستان دیره خبر داد.

فرماندار گیلانغرب نیز با بیان اینکه بیش از 2 میلیون ذخایر قطعی قیر طبیعی در شهرستان گیلانغرب شناسایی شده است، خواستار کمک نماینده مجلس در جهت ایجاد صنایع فرآوری این محصول ارزشمند به منظور ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شد.

کوروش محمودیان اضافه نمود: از 22 معدن موجود تنها 14 معدن فعال است که سامان دهی و رفع مشکل معادن غیر فعال درجهت ورود به چرخه تولید از نیازهای ضروری این بخش است.

وی گفت: تا به امروز 482 مورد از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا با 130میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده که 22 طرح آن با 320 میلیون تومان پرداخت شده است.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب، اشتغال مصوب سال جاری شهرستان را یک هزار و 430تن گفت و گفت: تا به امروز 633 مورد آن در سامانه ثبت شده و 44 درصد سهمیه جذب شده است.

سردار قدرت الله احمدی پور فرمانده لشگر 29 سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه نیز خواستار رفع مسائل رزمندگان معسر که از مزایای این طرح برخوردار نیستند، شد.

مسائل شبکه های آب و راه ها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1166

به "خبرنگاران استفاده از ظرفیت داخل وابستگی به خارج از مرزها را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استفاده از ظرفیت داخل وابستگی به خارج از مرزها را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید