هشدارهای وزیر راه برای همکاری حوزه حمل و نقل با سفرهای نورورزی

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی بر لزوم همکاری حداکثری تمامی دستگاه های تابعه این وزارتخانه در حوزه حمل ونقل در ایام نوروز و در زمینه انجام سفرهای نوروزی مردم تاکید نمود.

هشدارهای وزیر راه برای همکاری حوزه حمل و نقل با سفرهای نورورزی

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد نوروزی وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل که با حضور همه معاونان در این حوزه انجام گرفت گفت: به علت اینکه طی یکی، دو سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا سفرهای نوروزی با کاهش قابل توجه روبه رو شده بود، اما سال جاری پیش بینی ها حاکی از این است که سفرهای جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی، بیشتر از سال گذشته خواهد بود که بار این سفرها تقریبا به طور کامل روی دوش وزارت راه و شهرسازی است.

وی بر ضرورت سازماندهی راهداران برای انجام آسانتر و مطلوب تر خدمات دهی در سفرهای نوروزی مردم در جاده ها تاکید نمود و اضافه کرد: یک برخورد نامناسب یک راهدار نسبت به شهروندان می تواند موجب عصبانیت و خدای ناکرده سانحه رانندگی بگردد که نباید اجازه داد از این دست اتفاقات رخ دهد. برخوردهای راهداران با مردم می بایست مهربانانه و از سر احساس مسئولیت باشد.

قاسمی بر لزوم رسیدگی به معیشت نیروهای خدومی که در ایام نوروز کار امداد و خدمت رسانی بر مردم را در بخش های مختلف حمل و نقل بر عهده خواهند داشت، تاکید نمود و گفت: باید پاداش خدمت فوق العاده این عزیزان در این ایام برای آنها در نظر گرفته و به آنها پرداخت گردد.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در بخش های هوایی نیز که هم سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه ها درگیر سفرهای نوروزی هستند، با توجه به مشکلاتی که ما در بخش صنعت هوایی با آن درگیر هستیم، ضرورت دارد نیروهای فعال در ایام نوروز در زمینه برخورد با مردم با احساس مسئولیت و از سر دلسوزی انجام وظیفه اقدام نمایند. این مسئله حتما باید به نیروها تاکید و به آنها آموزش داده گردد تا مردم وقتی وارد فرودگاه می شوند، احساس نمایند کسانی که آنجا فعالیت می نمایند، هدفشان صرفا خدمت به آنهاست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2071

به "هشدارهای وزیر راه برای همکاری حوزه حمل و نقل با سفرهای نورورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدارهای وزیر راه برای همکاری حوزه حمل و نقل با سفرهای نورورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید