خبرنگاران دستگیری دزد خانه باغ های سلسله و 2 خبرکوتاه از لرستان

به گزارش مجله رویای کره ای، خرم آباد - خبرنگاران - دستگیری دزد خانه باغ های سلسله، کاهش درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی و ضرورت تشدید محدودیت های کرونا در دلفان از جمله اخبار کوتاه لرستان طی روز یکشنبه 24 اسفند بود.

خبرنگاران دستگیری دزد خانه باغ های سلسله و 2 خبرکوتاه از لرستان

جهت دریافت خدمات طراحی و ساخت ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سرهنگ عسگر عیسایی فرمانده انتظامی سلسله گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری دزد یا دزدان در دستور کار پلیس نهاده شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: مامورین تیم عملیات ویژه شهرستان با انجام آنالیز های لازم و کار فنی، یک نفر متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرنماینده در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد : متهم در بازپرسی های علمی پلیس به 6فقره سرقت از خانه باغ های سطح شهرستان اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری اموال مسروقه به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف شد.

ضرورت تشدید محدودیت های کرونا در دلفان

مدیر شبکه بهداشت و درمان دلفان گفت: با توجه به اینکه تجمع در آرامستان ها یکی از مراکز انتشار ویروس کرونا است، اجتناب از برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال و ممانعت از هرگونه تجمع و پذیرایی بر سر مزارها مورد تاکید است.

یوسف رضا جهانیان با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در دلفان نگران نماینده است ادامه داد: همه شهروندان باید تصمیم های ستاد کرونای شهرستان را با دقت عملی نمایند.

وی از عموم شهروندان خواست شرایط کنونی جامعه و گسترش شیوع کرونا را به خوبی درک نموده و از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند و محدودیت ها با شدت بیشتری اعمال گردد.

کاهش درآمدهای دانشگاه علوم پزشکی لرستان

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کووید 19 میزان درآمد بیمارستان های استان کاهش داشته است.

علی فرهادی با بیان اینکه کارانه کادر درمان دانشگاه های علوم پزشکی براساس میزان درآمد بیمارستان ها پرداخت می گردد ادامه داد: بطور میانگین ماهانه 17 میلیارد تومان کارانه به پزشکان و کادر درمان استان پرداخت می گردد.

وی اعلام کرد: از ابتدای شیوع ویروس تا به امروز 310 میلیارد تومان اعتبار مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت شده و این در حالیست که در این مدت 360 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1541

به "خبرنگاران دستگیری دزد خانه باغ های سلسله و 2 خبرکوتاه از لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری دزد خانه باغ های سلسله و 2 خبرکوتاه از لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید