دریای عمان مواج می گردد، مه رقیق سواحل سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

به گزارش مجله رویای کره ای، کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای سواحل جنوب استان غبار محلی یا مه رقیق پیش بینی می گردد و دریای عمان به ویژه در نواحی شرقی آن مواج خواهد شد.

دریای عمان مواج می گردد، مه رقیق سواحل سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

علی ملاشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان گفت: پیش بینی کلی وضع جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهد آسمان استان در ساعات آینده صاف است و برای نواحی مرکزی استان در بعد از ظهر وزش باد متوسط پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از فردا تا یکشنبه هفته آینده در منطقه سیستان وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید پیش بینی شده که در ساعات اولیه روز سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا تا اواسط هفته آینده در استان تداوم دارد، اضافه کرد: امروز بعد از ظهر در بعضی ارتفاعات جنوب و جنوب شرق استان افزایش ابر و احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و گاهی رعد و برق دور از انتظار نیست.

ملاشاهی با بیان اینکه برای سواحل جنوب استان غبار محلی یا مه رقیق پیش بینی می گردد و دریای عمان به ویژه در نواحی شرقی آن مواج خواهد شد، ادامه داد: با توجه به این شرایط جوی توصیه می گردد صیادان و شناورها پیش از ورود به دریا شرایط را با اداره کل بنادر و دریانوردی استان آنالیز نمایند تا خطری آنها را تهدید نکند.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای هوای 20 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و دلگان با حداکثر دمای هوای 48 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهرهای سیستان و بلوچستان بوده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 465

به "دریای عمان مواج می گردد، مه رقیق سواحل سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریای عمان مواج می گردد، مه رقیق سواحل سیستان و بلوچستان را فرا می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید