دکوراسیون محیط اداری جدید و شیک - طراحی داخلی دفتر کار

به گزارش مجله رویای کره ای، اداره و شرکت مانند خانه دوم افرادی است که در آنجا کار می نمایند، جایی که شما برای بدست آوردن سود بیشتر از بازار تجارت و ایجاد کردن فرصت های شغلی و خدمت به جامعه وقت زیادی از زندگی خود را در آنجا می گذارانید. اگر شرکت خصوصی داشته باشید، دکوراسیون محیط اداری که بعنوان نما و شمای کلی کار و تجارتی است که در شرکت انجام می دهید، اهمیت بسیار بالایی پیدا می نماید. جالب است بدانید بسیاری از شرکت ها و ادارجات پیروز از دکوراسیونی استفاده می نمایند که همان راحتی خانه را دارد اما با جنبه ای تجاری. برای داشتن دکوراسیون و چیدمانی مناسب برای محیط اداره باید شرایط مختلف از جمله بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید را معین کنید.

دکوراسیون محیط اداری جدید و شیک - طراحی داخلی دفتر کار

جهت دریافت خدمات تزیین الاچیق باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

زمانی که هر روز وقت زیادی را در اداره می گذرانید، طبیعی است آنقدر فضا برایتان عادی و خسته کننده باشد که دیگر اهمیتی به دید مراجعه کنندگان نسبت به اداره یا شرکت خود نداشته باشید. بنابراین برای طراحی دوباره یا طراحی جدید دکوراسیون اداره یا شرکت، باید خودتان را جای مراجعه کننده ای بگذارید که برای اولین بار وارد محیط می گردد. اینگونه تعیین می گردد که چیدمان محیط ادرای به چگونه است، ممکن است چیدمانی مرتبط با تجارتی که انجام می دهید داشته باشید و یا چیدمانی را انتخاب کنید که بیشتر نشان دهنده نظم، ترتیب و فعال بودن محیط اداره باشد. می خواهید یک دکوراسیون کاربردی و کم هزینه داشته باشید؟ یا دکوراسیونی دلپذیر و چشم گیر که خود فضا حس خوش آمد گویی را در مراجعه کنندگان بوجود می آورد؟ آیا ورودی شرکت مرتب، تمیز و چشم گیر است؟ در صورتی که در خروجی در محوطه پشت اداره استفاده می کنید آیا محیط خروجی منظم و مرتب است؟ اینها سوالاتی هستند که باید در طراحی دکوراسیون جدید برای ممحیط اداره مورد توجه قرار بگیرند. ارگونومیک بودن چیدمان و مبلمان دکوراسیون نکته ای است که حتما باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد سعی کنید از میزها و جایگاه های مناسب برای کار با کامپیوتر، پرونده ها و فایل ها اداری تهیه کنید تا بازدهی شرکتتان دو چندان گردد. در شکل های زیر نمونه هایی از دکوراسیون محیط اداری با طراحی برپایه اصول و برنامه ریزی را مشاهده می کنید که می توانند الگوهای خوبی برای ایده گیری باشند.

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 997

به "دکوراسیون محیط اداری جدید و شیک - طراحی داخلی دفتر کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون محیط اداری جدید و شیک - طراحی داخلی دفتر کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید