روسیه از احتمال برقراری خط پروازی با مصر اطلاع داد

به گزارش مجله رویای کره ای، وزیر حمل و نقل روسیه گفت: کارشناسان روسی در نیمه اول سال 2017 میلادی، کنترل های امنیتی را برای برقراری مجدد خط پروازی با مصر انجام می دهند.

روسیه از احتمال برقراری خط پروازی با مصر اطلاع داد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از روسیه 24، ماکسیم ساکالوف گفت: ما در یک سال گذشته گفتگوهای سازنده ای را با همکارانمان در مصر انجام داده ایم، اما هنوز یک سری مسائل وجود دارد که فکر می کنیم در سه ماهه اول سال آینده بتوان به نتیجه رسید اما به هر حال هم اکنون توپ در زمین مصر است و آنها باید تصمیم به همکاری بگیرند.

در 31 اکتبر 2015 میلادی هواپیمای مسافربری ایرباس 321 روسیه که از شرم الشیخ راهی سن پترزبورگ بود در عملیاتی تروریستی با 224 مسافر و خدمه بر فراز صحرای سینا منفجر شد، پس از این حادثه به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تمامی پروزاها و تورهای مسافرتی به مصر متوقف شد.

صنعت گردشگری مصر به دنبال این حادثه بیشترین ضرر را در نبود گردشگران روس دیده است.

سالانه بیش از شصت میلیون گردشگر روس به خارج از این کشور سفر می نمایند که عموما مقصد بیشتر آنها مناطق گرم و آفتابی در سواحل دریا در نقاط مختلف دنیا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 868

به "روسیه از احتمال برقراری خط پروازی با مصر اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه از احتمال برقراری خط پروازی با مصر اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید