ریابکوف امکان استرداد پل وِلان به آمریکا را رد کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسئله تبادل زندانیان بین روسیه و آمریکا در زمینه های دیگری است و شامل پل وِلان که به جرم جاسوسی به 16 سال زندان محکوم شده، نخواهد شد.

ریابکوف امکان استرداد پل وِلان به آمریکا را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اینترفکس، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که امکان مبادله زندانیان بین روسیه و آمریکا شامل پل وِلان عضو سابق نیروی دریایی آمریکا که به جرم جاسوسی علیه روسیه به 16 سال زندان محکوم شده، نخواهد شد.

ریابکوف در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره امکان تبادل پل وِلان با اتباع روسی زندانی در ایالات متحده، گفت: خیر، مسئله تبادل زندانیان بین روسیه و آمریکا در زمینه های دیگری است و آقای وِلان در چنین طرح ها و مبادلاتی مورد آنالیز قرار نمی گیرد.

این مسئله از آن جهت مطرح شد که روز گذشته رابرت اوبراین مشاور رئیس جمهوری آمریکا در مسائل امنیت ملی گفت که دولت ایالات متحده از کوشش خود دست بر نخواهد شد تا زمانی که پل وِلان به کشور بازگردد.

دادگاه شهر مسکو روز دوشنبه پل وِلان تفنگدار سابق نیروی دریایی آمریکا را به جرم جاسوسی علیه روسیه به 16 سال زندان در شرایط سخت امنیتی محکوم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1091

به "ریابکوف امکان استرداد پل وِلان به آمریکا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف امکان استرداد پل وِلان به آمریکا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید