زرآبادی: ما در مقابل شرکت های بر ارزش افزوده ایستادیم نه آقای وزیر، شرکت های مرتبط 35 میلیارد تومان تخلف داشتند

به گزارش مجله رویای کره ای، نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست خبری گفت: کسی که در مقابل شرکت های بر ارزش افزوده مخالفت کرد ما بودیم نه آقای وزیر و ما بر اساس شکایت هایی که دریافت کردیم آغاز به تحقیقات کردیم و از این 7 شرکت مبلغی که کلاه برداری شده بود 35 میلیارد تومان بود و با عضو گیری اجباری رخ میداد.

زرآبادی: ما در مقابل شرکت های بر ارزش افزوده ایستادیم نه آقای وزیر، شرکت های مرتبط 35 میلیارد تومان تخلف داشتند

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرنگاران، سید حمیده زرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع در نشست خبری با حضور اهالی رسانه که به میزبانی خبرگزاری آنا برگزار شده بود، گفت: بحثی که در این روز ها مطرح شده بحث تخلفات شرکت های اقتصادیات بر ارزش اضافه کرد بود. قرار بود از دوستان وزارت ارتباطات در این نشست حضور داشته باشند ولی علی الظاهر قبول نکردند.

زر آبادی در ادامه در جواب به سوال یکی از خبرنگاران درباره سایت انتخاب گفت: کسی که در مقابل شرکت های بر ارزش اضافه نموده مخالفت کرد ما بودیم نه آقای وزیر و ما بر اساس شکایت هایی که دریافت کردیم آغاز به تحقیقات کردیم و از این 7 شرکت مبلغی که کلاه برداری شده بود 35 میلیارد تومان بود و با عضو گیری اجباری رخ میداد. 6 شرکت از این 7 شرکت تعطیل شد و پرونده های آنان به قوه قضاییه ارسال شد.

وی اضافه کرد: یک شرکتی که باقی ماند شرکت امیدپرور هوشمند از زیر مجموعه شرکت فیپس که عضو هیات مدیره آن اقای سجاد بنابی است و در زمان احراز تخلف 25 میلیارد تومان فقط مبلغ عودت داده شد و اقای بنابی همچنان عضو هیات مدیره ماند. علیرغم اینکه توییتر آقای وزیر و اطرافیان او خیلی فعال است ولی از این نکته غافل ماندن و بنده میگویم که باید با متخلف برخورد گردد.

زرآبادی گفت: مبلغ درآمد سایت انتخاب 534 میلیون تا مهرماه بود. ما از اقای جوشقانی درخواست مستندات را کردیم ولی به دست ما نرسیده است در صورتی که سهل الوصول است. تمام آن 7 شرکتی که در سال گذشته به عنوان متخلف معرفی کردیم مستقیما با اپراتور در ارتباط بودند و آن نهاد نظارتی وجود نداشته است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که گفته بود این مسئله چه دلیلی دارد که اینقدر بهش توجه کردید و نشست خبری گذاشتید، گفت: از این جهت این مسئله اهمیت دارد که دو میلیون و ششصد هزار نفر از مردم را در طی دو روژ گذشته درگیر نموده است. بنده به این مسیله اعتقاد ندارم که افکار عمومی را درگیر تنش کنیم و باید مدیریت شده باید جلو رود. بنده را برنامه ای دعوت کردن به عنوان نائب رییس کمیته ارتباطات در صدا و سیما با موضوع اپراتوها ولی ان ساعتی که وعده داشتم تهیه نماینده تماس گرفت که یا نماینده را عوض کمید یا اکر این خانم باشد نماینده ما حضور پیدا نمیکند

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که چرا مدعی العموم ورود نمی کند، گفت: باید ورود نمایند ولی باید به چه چیزی ورود کند و وقتی نمیداند به چه چیزی رسیدگی کند و وزارت ارتباطات معین ننموده است.

وی در ادامه و در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره انتصابات خانوادگی و بحث شنود تماس های خود گفت: بحث ورود به حریم شخصی کار پسندیده ای نیست و بنده دوست ندارم در نطق مطرح کردم که جناب جهرمی جواب داده و تغییر رویه بدهند ولی نتیجه ای حاصل نشد.

زرآبادی در ادامه اظهار داشت: بحث بنده این است که آیا هرکسی که دفتر بیمه دارد تراکنش اقتصادی اش این طور است؟ اگر اینطور است که خیلی خوب است صنعت بیمه پیروز است ولی هدف بنده از طرح این مسایل این است که تغییر رویه بدهد.

وی در ادامه گفت: بنده به عنوان حامی دولت، پیروزیت دولت برایم مهم است ولی نمی توانم در مقابل حق مردم ساکت باشم. بعضی کارمزد 137 میلیون در ماه دریافت می نمایند و آقای جهرمی همچنان ساکت است. بنده هدفم اصلاح امور است و جایی تخلف مشاهده کنم با ان برخورد میکنم.

نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: بنده یک سال پیش سوالی را درباره هاتگرام و تلکرام طلایی و چرایی رصد پیغام مردم از جناب آذری جهرمی پرسیدم و آقای وزیر ناشیانه برخورد کردند به جای جواب موضوع را به شورای نگهبان و شورای امنیت ملی کشاندند و گفتند سوال امنیتی است.

وی در خاتمه اظهار داشت: اقای جهرمی درباره شرکت فیپس شرح بدهند که 23 میلیارد تخلف داشته است و مشاور جوان ایشان، اقای سجاد بنابی در هیات مدیره این شرکت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 567

به "زرآبادی: ما در مقابل شرکت های بر ارزش افزوده ایستادیم نه آقای وزیر، شرکت های مرتبط 35 میلیارد تومان تخلف داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرآبادی: ما در مقابل شرکت های بر ارزش افزوده ایستادیم نه آقای وزیر، شرکت های مرتبط 35 میلیارد تومان تخلف داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید