زرگر: اختلاف ها در کمیته داوران خانوادگی بود و حل شد

به گزارش مجله رویای کره ای، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به ناراحتی رضا سخندان از چینش داوران و اختلاف او با خداداد افشاریان گفت: اختلاف درون خانواده بود که حل شد.

زرگر: اختلاف ها در کمیته داوران خانوادگی بود و حل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، حسین زرگر درباره نشست امروز (سه شنبه) کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: طبق دستور رئیس فدراسیون فوتبال و با توجه به اهمیت بحث داوران مقرر شده ماهیانه یک بار جلسات کمیته داوران برگزار گردد و حتی امروز مصوب شد که هر سه هفته یکبار برگزار گردد. بحث های خوبی مطرح شد، از جمله ارتقای و تنزل داوران، آمادگی جسمانی و چیدمان داوران تا در ادامه عملکرد خوبی از داوران ببینیم.

وی در مورد شرایط داوری در این فصل از مسابقات فوتبال توضیح داد: نسبت به اوایل فصل شرایط داوری بهتر شده است. داوری ما در حال پوست اندازی است و قطعا تغییر نسل یکسری هجمه و مقاومت خواهد داشت. داوران جوانی وارد عرصه داوری در لیگ برتر شدند، لیگی که بالاترین سطح فوتبال کشور است. تعامل بین باشگاه ها و داوران بهتر و عملنمودها نیز خوب شده است. در فوتبال جهان شاهد هستیم سیستم یاری ویدیویی VAR به داوران یاری نموده است و امیدوارم با آمدن VAR در فوتبال ایران مسائل داوری ما نیز حل گردد.

عضو کمیته داوران در مورد عدم پرداختی به داوران گفت: مصوبه ای برای افزایش دستمزد داوران داشتیم که کمی ساز و کار آن طول کشید و قرار است در یک هفته آینده دستمزد 10 هفته اول به داوران پرداخت گردد.

زرگر درباره مشکل البسه داوران تأکید کرد: خوشبختانه دبیرکل فدراسیون از جنس ناب داوری است و خودش دغدغه البسه داوران را دارد. کارها اجرا شده ولی تأمین آن با تأخیر روبرو شده که از طرف فدراسیون نبوده است.

وی در واکنش به ناراحتی رضا سخندان از چینش داوران و اختلاف با خداداد افشاریان یادآور شد: مشکل خاصی نبود. اختلاف درون خانواده بود که حل شد. سخندان شناسنامه داوری فوتبال کشورمان است و حضورش می تواند یاری می نماید. کمی اختلاف سلیقه در خانواده وجود داشت که خیلی جدی نبود. امروز صحبت هایی انجام شد تا کارها را با هماهنگی هم انجام دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2054

به "زرگر: اختلاف ها در کمیته داوران خانوادگی بود و حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زرگر: اختلاف ها در کمیته داوران خانوادگی بود و حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید