سراجی: آتش&zwnjبازی سپاهانی&zwnjها غیرقانونی و غیراخلاقی بود، باید طوری برخورد گردد که دیگر کسی فرایند بازی&zwnjها را مختل نکند

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرعامل باشگاه سایپا معتقد است کمیته انضباطی باید طوری با تخلف سپاهانی ها برخورد کند که دیگر کسی نتواند فرایند بازی ها را مختل سازد.

سراجی: آتش&zwnjبازی سپاهانی&zwnjها غیرقانونی و غیراخلاقی بود، باید طوری برخورد گردد که دیگر کسی فرایند بازی&zwnjها را مختل نکند

به گزارش خبرنگاران، مهرداد سراجی در ارتباط تصویری با برنامه فوتبال برتر درباره حواشی ملاقات سایپا مقابل سپاهان و آتش بازی دقایق ابتدایی از سوی سپاهانی ها به مناسبت تولد محرم نویدکیا گفت: من در استادیوم حضور داشتم و اتفاقاتی که رخ داد غیرقانونی و از پیش برنامه ریزی شده بود. این اقدامات نظم بازی را به هم زد و باعث شد تمرکز تیم ما به هم بریزد و در همان حین توپ وارد دروازه مان گردد. هر چند که در ادامه ما به جریان مسابقه برگشتیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی توضیح داد: کمیته انضباطی باید در این مورد تصمیم بگیرد، چون اگر آن اقدام غیرقانونی رخ نمی داد ما برنده بودیم و سه امتیاز برای سایپا بود. آیین نامه صراحتاً به این موضوع اشاره می نماید. وقتی استادیوم خالی است و همه متوجه کوچک ترین صدا می شوند، در این حالت قطعاً آتش بازی کاری از پیش طراحی شده بوده که غیرقانونی است و کمیته انضباطی باید به موضوع ورود کند.

مدیرعامل باشگاه سایپا با اشاره به اینکه فیلم ها برای کمیته انضباطی ارسال شده است، گفت: داور باید بازی را متوقف می کرد تا دود و فضای دلهره آور رفع گردد. ناظر بازی هم باید از اقدام داور حمایت می کرد، ولی چنین اتفاقاتی رخ نداده است. من نامه ای به بهافرایند ارسال و رسماً اعتراض مان را اعلام کردم. تیم میزبان باید شرح بدهد که طبق کدام قانون این اجازه را داشته است. بعد از آغاز بازی ما خوب کار کردیم، ولی توپ که برگشت در دقیقه سه این اتفاق رخ داد و دچار شوک شدیم. متأسفانه در همان زمان گل را دریافت کردیم.

سراجی همچنین توضیح داد: امیدوارم کمیته انضباطی به گونه ای اقدام کند که هیچ فردی یا باشگاهی به خودش اجازه ندهد فرایند بازی را مختل کند. البته باید اشاره کنیم این اتفاق غیرقانونی و غیراخلاقی ارتباطی با مردم اصفهان ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1386

به "سراجی: آتش&zwnjبازی سپاهانی&zwnjها غیرقانونی و غیراخلاقی بود، باید طوری برخورد گردد که دیگر کسی فرایند بازی&zwnjها را مختل نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سراجی: آتش&zwnjبازی سپاهانی&zwnjها غیرقانونی و غیراخلاقی بود، باید طوری برخورد گردد که دیگر کسی فرایند بازی&zwnjها را مختل نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید