شرایط اقامت و مهاجرت به هلند به وسیله کار

به گزارش مجله رویای کره ای، هلند یکی از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر است که روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. در ادامه قصد داریم روش اقامت و مهاجرت به وسیله کار را برای شما عزیزان توضیح دهیم. تا پایان با ما همراه باشید.

شرایط اقامت و مهاجرت به هلند به وسیله کار

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

آشنایی با روش اخذ اقامت و مهاجرت به هلند به وسیله کار

مهاجرت به هلند به وسیله کار یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت هلند است. کشور هلند به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته، توسعه یافته و محبوب در قاره اروپا، دارای موقعیت های شغلی متعددی است؛ که توسط شرکت های هلندی و بین المللی مقیم هلند، ایجاد شده است.

به طور کلی مهاجرت کاری به هلند و هر کشور دیگری، دارای مزایایی است که این روش را نزد بسیاری از افراد علاقمند به مهاجرت محبوب نموده است. البته باید گفت که اگرچه مهاجرت به هلند به وسیله کار، دارای پیچیدگی های حقوقی گوناگونی است؛ اما این مسئله تنها بخشی از فرایند اخذ ویزای کار هلند خواهد بود.

مهاجرت کاری هلند

شرایط مهاجرت به هلند به وسیله کار

شرایطی که می بایست متقاضی برای مهاجرت به هلند به وسیله کار داشته باشد عبارتند از:

  • عقد قرارداد همکاری با یک کارفرما یا موسسه تحقیقاتی در کشور هلند. کارفرما می بایست مورد تائید اداره مهاجرت هلند (IND) باشد
  • داشتن تجارب و مهارت هایی که خاص هستند
  • تحصیلات مقطع ارشد یا دکتری خود را در یک دانشگاه بین المللی شناخته شده گذرانده اید
  • حداقل مدرک زبان آیلتس 6 دارید (سایر مدارک زبان نظیر تافل نیز مورد قبول است)
  • دوره ارشد یا دکتری خود را به زبان انگلیسی به اتمام رسانده اید
  • عدم داشتن سابقه حضور در کشور هلند به صورت غیر قانونی
  • فرد متقاضی باید درآمد کافی در کشور هلند داشته باشد
  • دستمزد توافق شده می بایست مطابق با شرایط بازار کار در کشور هلند باشد
  • شما سابقه اجازه اقامت به منظور یافتن شغل بعد از اتمام تحصیلات نداشته اید
  • پاسپورت معتبر
  • داشتن بیمه درمانی در کشور هلند

شرایط اقامت هلند به وسیله کار

مهاجرت با ویزای کار هلند به وسیله دعوتنامه شغلی

مجوز اقامت هلند یا tewerkstellingsvergunning که به اختصار (TWV) نامیده می گردد؛ به شما اجازه می دهد که در این کشور اقامت داشته باشید. این مجوز برای همه افرادی که قصد اقامت در هلند دارند لازم است.

اما اخد ویزای کار هلند از نظر حقوقی پیچیدگی های خاص خود را دارد؛ آنچه این روش را سخت تر می نماید، آماده سازی مدارک لازم برای اخذ این شکل از اقامت است. در واقع هلند نیز مانند سایر کشورهای اتحادیه اروپا در زمینه مهاجرت کاری، دارای قوانین مشابهی است.

به زبان ساده برای مهاجرت به هلند به وسیله کار باید بتوانید برگه دعوت به کار را از یک کارفرمای معتبر در هلند دریافت کنید. در واقع این کارفرما باید دارای شرکتی معتبر و فعال در هلند بوده؛ و تضمین دهد که به خدمات شما احتیاج داشته و همچنین حقوق پرداختی به شما به میزانی باشد که کفاف زندگی شما و خانواده تان را در کشور هلند بدهد.

دریافت این دعوت نامه را می توان سخت ترین مرحله برای مهاجرت به وسیله کار به هلند دانست. در واقع این مرحله به میزان تحصیلات، مهارت ها، سوابق و… شما بستگی دارد.

نکته بسیار مهم دیگر در این زمینه آن است که طبق قوانین ویزای کار در اتحادیه اروپا (که شامل کشور هلند نیز می گردد)، به عنوان فردی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنید؛ تحت شرایط خاصی می توانید واجد دریافت دعوتنامه کاری از شرکت های هلندی شوید.

طبق این شرایط شرکت هلندی باید به مدت سه ماه برای آن صندلی شغلی در کشور هلند آگهی دهد. در این شرایط و در صورتی که به یاری این روش فرد مورد احتیاج یافت نشد؛ شرکت مدنظر باید آگهی خود را به مدت سه ماه در سطح اتحادیه اروپا منتشر کند.

در نهایت اگر از این طریق نیز نتوانست فرد مورد احتیاج خود را بیابد؛ می تواند اقدام به استخدام افراد ساکن در سایر کشورها نمایید. با این توضیحات شاید به نظر غیرممکن برسد؛ اما گران نباشید، چراکه در هر حال بسیاری از شرکت ها در چنین وضعیتی اقدام به استخدام افراد می کنند.

در نهایت برای دریافت ویزای کار هلند، این شما هستید که با اثبات سطح دانش، تحصیلات و سایر ویژگی های خود، باید کارفرمایی را برای جذب خود در یک موقعیت شغلی مجاب کنید.

همچنین اگرچه بیش از 90 درصد افراد متقاضی به وسیله روش گفته شده پیروز به مهاجرت به هلند به وسیله کار می شوند؛ اما روش های دیگری نیز برای انجام این فرایند وجود دارد، که ممکن است در مواردی به کار آید.

مهاجرت به هلند به وسیله کار

مهاجرت با ویزای کاری هلند به وسیله شعب شرکت های دیگر در هلند

در این روش که به آن Intra Corporate Transferees می گویند؛ شرکتی با ملیت غیر هلندی دارای شعبه ای در هلند است؛ و میخواهد کارمند یا کارمندان خود را برای انجام امور آن شعبه به دفتر خود در این کشور اعزام کند.

در این روش کارفرما یا مدیرعامل شرکت باید برای شخص مدنظر اقدام نموده و مدارک لازم برای دریافت ویزای کار هلند را ارائه کند.

دریافت اقامت هلند به وسیله کار

مهاجرت با ویزای کاری هلند به وسیله فعالیت مشترک شرکت ها

در این روش که به آن Work in paid employment گفته می گردد؛ یک شرکت خارجی با یک شرکت هلندی همکاری های مشترکی را برنامه ریزی می نماید.

این همکاری های مشترک نیز باید به وسیله همکاری کارکنان دو شرکت با یکدیگر انجام گردد. در این شرایط این ویزا یاری می نماید؛ تا کارمندان شرکت خارجی بتوانند به صورت موقت در شرکت هلندی مشغول فعالیت شوند.

مهاجرت به هلند به وسیله ویزای کار

مزایای مهاجرت به هلند به وسیله کار

مهاجرت کاری هلند به دلایل متعددی، از جمله روش های محبوب برای مهاجرت است. اگر بتوانید با دریافت ویزای کار هلند، امکان اقامت در این کشور زیبا را فراهم کنید؛ از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد.

این روش به خصوص برای افرادی که توان هزینه کردن مبالغ بالا برای امر مهاجرت را ندارند؛ روشی بهینه است. چراکه در این روش شما کافی است از پس هزینه های اخذ اقامت هلند برآیید.

پس از این مرحله به دلیل آنکه از همان ابتدا دارای شغلی با درآمد تعیین هستید؛ می توانید به خوبی از پس هزینه های زندگی خود و حتی خانواده تان برآیید.

مهاجرت به هلند به وسیله کار روشی کم ریسک است. اگرچه به نسبت سایر روش ها ممکن است کمی سخت تر و پیچیده تر به نظر برسد؛ اما در نهایت و در صورت پیروزیت، شما می توانید با برنامه ریزی دقیق و با کمترین ریسک اقامت هلند را دریافت نموده و وارد این کشور شوید.

در درجه اول توصیه می کنیم به هیچ وجه فریب وعده های تو خالی افراد متفرقه را نخورید؛ و اگر می خواهید به این شکل وارد فرایند مهاجرت به هلند شوید؛ شخصا اطلاعات کافی در این زمینه را یافته و سپس با بهره بردن از مشاوره و خدمات یک گروه معتبر وارد مراحل اجرایی کار شوید.

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1218

به "شرایط اقامت و مهاجرت به هلند به وسیله کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اقامت و مهاجرت به هلند به وسیله کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید