شرکت های اینترنتی چین دیگر نمی توانند اوضاع سیاسی را به چالش بکشند

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیریت فضای مجازی چین قوانینی را منتشر نموده که براساس آن به صراحت محتوایی را که امنیت ملی را به خطر می اندازد، اسرار دولت را نادیده می گیرد ، قدرت دولت را زیر پا می گذارد و وحدت ملی را تضعیف می نماید، ممنوع می نماید؛ به عبارت دیگر، شرکت های اینترنتی نمی توانند وضع موجود سیاسی را به چالش بکشند.

شرکت های اینترنتی چین دیگر نمی توانند اوضاع سیاسی را به چالش بکشند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، مدیریت فضای مجازی چین قوانینی را منتشر نموده که براساس آن شرکت های اینترنتی موظفند علاوه بر کنترل محتوا الگوریتم هایی بنویسند که ایده مثبت را ترویج می نماید.

براساس این قوانین، مدیریت شرکت های اینترنتی با توجه به محتوای آنها تحت نظر قرار گرفته می گردد، از جمله فشار برای الگوریتم های توصیه برای ترویج ایده های مثبت و درعین حال حذف کردن نکات منفی در همان زمان باید اعمال گردد.

این اقدام به صراحت محتوایی را که امنیت ملی را به خطر می اندازد، اسرار دولت را نادیده می گیرد ، قدرت دولت را زیر پا می گذارد و وحدت ملی را تضعیف می نماید، ممنوع می نماید؛ به عبارت دیگر، شرکت های اینترنتی نمی توانند وضع موجود سیاسی را به چالش بکشند.

مقررات جدید از اول مارس به مرحله اجرا گذاشته می گردد و قرار است مدیریت سخت تر حساب ها ، ثبت نام، تعدیل و شایعات را در بربگیرند.

دولت ها اخیراً کوشش هایی را برای تنظیم الگوریتم ها انجام داده اند، اگرچه رویکرد چین در این زمینه بسیار متفاوت از سایر کشورها است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 582

به "شرکت های اینترنتی چین دیگر نمی توانند اوضاع سیاسی را به چالش بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های اینترنتی چین دیگر نمی توانند اوضاع سیاسی را به چالش بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید