تور روسیه ارزان: روسیه تهدیدی بزرگتر از چین برای آمریکا محسوب می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون وزیر دفاع آمریکا طی سخنانی اعلام نمود که روسیه در حال حاضر تهدید عظیم تری به نسبت چین در برابر آمریکا محسوب می گردد.

تور روسیه ارزان: روسیه تهدیدی بزرگتر از چین برای آمریکا محسوب می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا طی سخنانی بیان کرد که روسیه در حال حاضر تهدید عظیم تری به نسبت چین در برابر آمریکا محسوب می گردد.

بر اساس این گزارش، کال گفت: در سال های آینده، روسیه ممکن است در واقع نماینده اصلی ترین چالش امنیتی باشد که ما در حوزه نظامی برای ایالات متحده و قطعاً برای اروپا با آن روبرو خواهیم بود. روسیه به طور فزاینده ای حریفی قاطع است که مصمم به افزایش نفوذ جهانی خود و ایفای نقش مخرب در صحنه جهانی از جمله کوشش برای ایجاد تفرقه در غرب است.

این مقام ارشد پنتاگون مدعی شد در حالی که چین ممکن است تهدیدی تدریجی برای واشنگتن و متحدانش محسوب گردد، روسیه ممکن است در کوتاه مدت با توجه به رفتارهایش در اروپا، خاورمیانه، آسیا و فضای مجازی به مشکل عظیم تری تبدیل گردد.

وی مدعی شد: مسکو از نیروی نظامی برای رسیدن به اهداف خود استفاده می نماید، از گروه های نیابتی برای ایجاد هرج و مرج حمایت می نماید و نظم بین المللی مبتنی بر قوانین را تضعیف می نماید.

معاون وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد: ایالات متحده همچنان به نظارت دقیق فعالیت های نظامی روسیه در جناح شرقی ناتو و در منطقه دریای سیاه ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1820

به "تور روسیه ارزان: روسیه تهدیدی بزرگتر از چین برای آمریکا محسوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: روسیه تهدیدی بزرگتر از چین برای آمریکا محسوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید