سفر به آمریکا: شکستن رکورد مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی در سال 2015

به گزارش مجله رویای کره ای، به طور کلی، تعداد مسافران آمریکایی 7.7 درصد افزایش داشته و به نزدیک 73.5 میلیون نفر رسیده است. تمامی مناطق به جز آفریقا سهمشان از مسافران آمریکایی افزایش یافته و شاهد یک جهش 2.1 درصدی بوده اند. اما در این میان منطقه ای که بیشترین بازدید را توسط مسافران آمریکایی داشته است، خاورمیانه است که نسبت به سال گذشته شاهد یک رشد 14.9 درصدی بوده است.

سفر به آمریکا: شکستن رکورد مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی در سال 2015

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور طبیعت آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

اما جای هیج تعجبی نیست با توجه به اینکه بیش از نیمی از شهفرایندان آمریکایی در قاره خود می مانند و به سفر نمی فرایند، شهفرایندان آمریکایی هنوز هم اقامت در آمریکای شمالی را به سفر خارجی ترجیح می دهند. بعلاوه آنچه که از شواهد امر پیداست شهفرایندان آمریکایی رفتن به جنوب را به بازدید از مناطق شمالی نزدیک خودشان ترجیح می دهند، که مکزیک در حدود دوبرابر بیشتر از کانادا گردشگر های آمریکایی را به خود جذب نموده است.

گذشته از اینکه این رشد 23 درصدی مثبت است، اما مسافرت آمریکایی ها به خارج هنوز هم جای رشد وجود دارد. یک تحقیق جدید نشان می دهد که دو سوم از آمریکایی ها هیچ برنامه ای برای استفاده از پاسپورت خود در سال 2016 ندارند، اگرچه ممکن است این تعداد در سرانجام کاهش داشته باشد.

با توجه به این حقیقت که در حدود 40 درصد از آنها عنوان نموده اند که در سال 2015 هیچ تعطیلاتی نداشته اند، نزدیک به 17 درصد هم کمتر از پنج روز به تعطیلات رفته اند، ایالات متحده نام مستعار کشور بدون تفریح را به خود اختصاص داده است. این اعداد و ارقام منجر به تشکیل کمپینی شده که سعی کند و انگیزه داشتن تعطیلات و سرانجام دادن به دوری از تعطیلات را در آمریکایی های بیشتری ایجاد کند.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1413

به "سفر به آمریکا: شکستن رکورد مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی در سال 2015" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: شکستن رکورد مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی در سال 2015" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: شکستن رکورد مسافرت های بین المللی شهروندان آمریکایی در سال 2015"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید