صعود فدرر و ویلیامز به یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا

به گزارش مجله رویای کره ای، مرد شماره سه دنیا و تنیسور آمریکایی با شکست حریفانشان به مرحله یک هشتم نهایی اپن آمریکا راه یافتند.

صعود فدرر و ویلیامز به یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا

به گزارش خبرنگاران، دور سوم تنیس اپن آمریکا آدینه شب شروع شد و راجر فدرر توانست به راحتی دنیل اوانس را شکست دهد.

مرد شماره سه دنیا در سه ست پیاپی برابر حریف بریتانیایی اش پیروز شد و توانست به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. تنیسور سوییسی دو ست نخست را با نتایج مشابه 6 بر 2 به نفع خود خاتمه داد و در ست سوم 6 بر یک پیروز شد.

حذف کی نیشیکوری برابر الکس دِ مینیائور از مهمترین اتفاق های روز پنجم بازی ها بود. مرد شماره هفت دنیا در دو ست پیاپی با نتایج 6 بر 2 و 6 بر 4 مغلوب گردید اما در ادامه توانست 6 بر 2 پیروز شد. با این حال تنیسور استرالیایی در ست چهارم 6 بر 4 حریف ژاپنی اش را شکست داد تا به دور بعد صعود کند .

در بخش بانوان سرنا ویلیامز به مصاف کارولینا موچووا رفت و 2 بر صفر پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست 6 بر 3 و در ست دوم 6 بر 2 حریفش را شکست داد و در جمع 16 تنیسور برتر آخرین گرند اسلم سال نهاده شد.

در دیگر بازی مهم اشلی بارتی برابر ماریا ساکاری نهاده شد و 2 بر صفر حریف یونانی اش را شکست داد. بانوی شماره دو دنیا در ست نخست 7 بر 5 پیروز شد و ست دوم را با نتیجه 6 بر 3 به نفع خود خاتمه داد.

کارولینا پلیسکووا نیز با پیروزی 2 بر یک مقابل اونس جبور به مرحله بعد صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 323

به "صعود فدرر و ویلیامز به یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود فدرر و ویلیامز به یک هشتم نهایی تنیس اپن آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید