ضرورت تزریق امید در بستر جامعه

به گزارش مجله رویای کره ای، شریعتمداری گفت: ما باید با همه تلاش و توان امید را در جان جامعه تزریق کنیم و این عنصر در سایه وحدت ملی شکل می گیرد.

ضرورت تزریق امید در بستر جامعه

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، مراسم تجلیل از عملکرد بنگاه های اقتصادی برتر (جهش تولید، رشد بهره وری) با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در مجموعه تلاش برگزار گشت.

شریعتمداری در این مراسم اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب حماسه دوم خرداد حماسه تاریخی و بزرگی بود که مردم ایران در تاریخ کشور رقم زدند.

وی شرح داد: حضور مردم توطئه دشمنان را خنثی کرده و حضور تاریخی مردم می تواند کمک بزرگی در رشد و توسعه جامعه باشد.

شریعتمداری اضافه کرد: ما باید با همه تلاش و توان امید را در جان جامعه تزریق کنیم و این عنصر در سایه وحدت ملی شکل می گیرد.

وی اظهار داشت: ما باید با تلاش در راستای افزایش تولید و توسعه و پیشرفت روزافزون کشور در راه تحقق وحدت ملی قدم برداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در طی ماه های اخیر یک ارزیابی از کار های بنگاه های تولیدی داخلی اجرا شده است که کار ارزنده ای در این راستا بوده است.

شریعتمداری اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید و ریل گذاری مناسبی برای دولت های دیگر اجرا شده است.

وی شرح داد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیشبرد اهداف و وظایف خود در جهش تولید معتقد هستیم که باید اقدامات به طور موثر و یکپارچه پیگیری شوند تا نتیجه هم ماندگار باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: رشد بی سابقه انباشت سرمایه اجتماعی و اعتماد ملت به وزارت کار، در این دوره مثال زدنی بود و در این دوره زبان مشترک بین سرمایه گذاران و تولید کنندگان برقرار شد تا از اخلال در نظام اقتصادی جلوگیری کرده و با یک زبان واحد با دنیا بتوانیم مصاحبه کنیم.

شریعتمداری شرح داد: با استفاده از سیاست جوانگرایی و حمایت از نخبگان، امروزه بسکمک از جوانان اصولگرا در مجلس شورای اسلامی که در راس امور کشور است مشغول به فعالیت هستند و این یکی از مولفه های جامعه پیروز محسوب می شود.

وی اظهار داشت: مدیریت جوانان با پشتیبانی نیروهای با تجربه اهداف انقلاب را محقق خواهد کرد و اصل شفافیت در حکمرانی خوب بسیار مهم است و ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیروز به تحقق این اصل مهم شدیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تنها مجموعه ای که هم از حضور بانوان و هم از افراد اقلیت های مذهبی حاضر در کشور بهره مند شود، زیر مجموعه های این وزارتخانه مثل سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

شریعتمداری اضافه کرد: خدمات بانکی غیرحضوری خوبی طی ماههای اخیر به جامعه بازنشستگان پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1671

به "ضرورت تزریق امید در بستر جامعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت تزریق امید در بستر جامعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید