فرستاده آمریکا: حل بحران ونزوئلا با استعفای مادورو میسر است!

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، الیوت آبرامز، نماینده ویژه آمریکا برای ونزوئلا در اظهارتی مدعی شد، حل بحران در ونزوئلا تنها بعد از استعفای نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور ممکن می گردد.

فرستاده آمریکا: حل بحران ونزوئلا با استعفای مادورو میسر است!

او همچنین وعده داد که به زودی به منطقه سفر خواهد نمود اما زمان دقیق آن را معین نکرد.

این اظهارات الیوت آبرامز بعد از آن مطرح می شوند که کارلوس وچیو، سفیری که از سوی خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان ونزوئلا و رئیس جمهور خودخوانده آنها، برای حضور در آمریکا معین شده، خطاب به قانونگذاران آمریکایی گفت، آنها باید فشارها را بر کاراکاس تشدید نمایند.

الیوت آبرامز در صحبتهایش در حاشیه کنفرانس جهانی بحران انسانی در ونزوئلا گفت: سفری (از جانب من) انجام خواهد شد اما در حال حاضر هیچ چیز در این خصوص اعلام نمیشود. قطعا من این سفر را انجام می دهم اما فعلا در مورد آن جزئیاتی اعلام نمیکند.

آبرامز در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا میخواهد با مقامهای روسیه به منظور بحث بر سر بحران ونزوئلا ارتباط داشته باشد گفت: اگر در این زمینه برنامه ای داشته باشم آن را اعلام خواهیم کرد اما در این خصوص هم فعلا چیزی برای اعلام نمودن نیست.

دولت آمریکا چندی پیش بعد از آن که خوآن گوایدو خودش را به عنوان رئیس جمهور موقت خودخوانده ونزوئلا اعلام نمود، در حمایت از اقدام وی میلیارد ها دلار از دارایی های نفتی ونزوئلا را توقیف کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 152

به "فرستاده آمریکا: حل بحران ونزوئلا با استعفای مادورو میسر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرستاده آمریکا: حل بحران ونزوئلا با استعفای مادورو میسر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید