زاخارووا: آزمایش های موشکی اخیر آمریکا مغایر با تعهداتش درباره هدف نگرفتن روسیه است

به گزارش مجله رویای کره ای، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز (پنج شنبه) تاکید نمود، آزمایش های موشکی اخیر آمریکا با بیانیه هایش دال بر اینکه سیستم های دفاع هوایی آمریکا روسیه را هدف نمی گیرند، مغایر است.

زاخارووا: آزمایش های موشکی اخیر آمریکا مغایر با تعهداتش درباره هدف نگرفتن روسیه است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در کنفرانسی خبری گفت: ما گزارش آژانس دفاع موشکی به ارتش آمریکا درباره آزمایش های موشکی 17 نوامبر در اقیانوس آرام را مشاهده کردیم. برنامه این بود که یک موشک استاندارد-3 به طرف هدفی که یک موشک بالستیک را شبیه سازی نموده بود به سمت دریا پرتاب گردد. این سند تازه ای از سیاست خطرناک و بی ثبات نماینده واشنگتن در حوزه دفاع هوایی و احساسات واضح ضد روسی اش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام نمود: سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه 24 نوامبر در کنفرانس مجازی ژنو حول محور افغانستان شرکت خواهد نمود. ریاست این کنفرانس را دولت های افغانستان و فنلاند و همچنین سازمان ملل برعهده خواهند داشت. این کنفرانس به جامعه جهانی این فرصت را خواهد داد تا بار دیگر بر تعهد خود نسبت به توسعه افغانستان و حمایت از مذاکرات صلح بین الافغانی تاکید نمایند.

زاخارووا همچنین اطلاع داد: سرگئی لاوروف 26-25 نوامبر سفر کاری به مینسک انجام خواهد داد. او در این سفر میخواهد با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس و ولادیمیر ماکی، وزیر خارجه این کشور ملاقات کند. این مذاکرات بر تحولات اخیر در بلاروس و برنامه های دوجانبه و بین المللی متمرکز خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1348

به "زاخارووا: آزمایش های موشکی اخیر آمریکا مغایر با تعهداتش درباره هدف نگرفتن روسیه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زاخارووا: آزمایش های موشکی اخیر آمریکا مغایر با تعهداتش درباره هدف نگرفتن روسیه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید