فرسودگی تجهیزات آزمایشگاهی و ابنیه کارگاهی مشکل فنی و حرفه ای است

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صالحی عمران شامگاه یکشنبه در نشست با جمعی از نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در رشت، اظهارکرد: هماهنگی آموزش ها و مهارت آموزی ها با نیازهای بازارکار اولویت دانشگاه فنی و حرفه ای است.

فرسودگی تجهیزات آزمایشگاهی و ابنیه کارگاهی مشکل فنی و حرفه ای است

صالحی اضافه نمود: شایسته محور کردن برنامه های درسی و افزایش تعداد رشته های آموزشی از دیگر برنامه های این دانشگاه است. در کوشش هستیم با انجام این اقدامات کیفیت بازار کار را افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به فعالیت هزار و 300 کارگاه و آزمایشگاه در سراسر کشور، گفت: این تعداد کارگاه و واحد آزمایشگاهی در 73 واحد دانشکده فنی و حرفه ای کشور فعال هستند.

وی در ادامه به وجود برخی مسائل در دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور اشاره و توضیح داد: عمده کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشکده های فنی و حرفه ای کشور از نظر ابنیه کارگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی فرسوده بوده و نیازمند توجه ویژه هستند.

حضور 7 هزار دانشجو و مهارت آموز در دانشکده های هفتگامه فنی و حرفه ای گیلان

صالحی عمران به وضعیت دانشکده های فنی و حرفه ای فعال در سطح استان گیلان اشاره و اعلام کرد: در دانشکده های هفتگانه فنی و حرفه ای استان گیلان 117 واحد کارگاهی و آزمایشگاهی فعالیت می نمایند.

وی با اشاره به تعداد دانشجویان و مهارت آموزان دانشکده های هفتگانه استان گیلان، ادامه داد: حدود 7 هزار دانشجو و مهارت آموز در این دانشکده های آموزش حضور داشته و تحت آموزش قرار دارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور اظهارکرد: این تعداد دانشجو در 300 کد رشته جذب شده و به مهارت آموزی مشغول هستند.

در ادامه این نشست هر کدام از نمایندگان استان گیلان به برخی از مسائل واحدهای دانشکده فنی و حرفه ای در استان گیلان پرداختند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 93

به "فرسودگی تجهیزات آزمایشگاهی و ابنیه کارگاهی مشکل فنی و حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرسودگی تجهیزات آزمایشگاهی و ابنیه کارگاهی مشکل فنی و حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید