1300 واحد مسکونی از سوی خیران مسکن ساز قم احداث شده است

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز قم گفت: در حال حاضر 1300 مسکن ساخته ایم که 140 واحد از آن را برای مددجویان سازمان بهزیستی احداث کردیم.

1300 واحد مسکونی از سوی خیران مسکن ساز قم احداث شده است

جهت دریافت خدمات اجرای طرح های بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

سید محمود برقعی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم، با اشاره به نحوه فعالیت خود در ساخت مسکن، اظهار کرد: از سال 77 به مدت 16 سال است که در زمینه مدرسه سازی مشغول به فعالیت هستم.

عضو جامعه خیرین مدرسه ساز و مسکن ساز با اشاره به نگاه خیران، اضافه نمود: نگاه خیران درکار خیر به گونه ای است که از تمام مال و ثروت خود درراه فعالیت های خیرخواهانه می گذرند و برای حمایت از محرومان از سرمایه خود انفاق می نمایند.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز قم با اشاره به ویژگی های مردم ایران، توضیح داد: خوی خیرخواهی و یاری به محرومان از دیرباز تا کنون در وجود مردم این سرزمین بوده است، همان کاروانسراهای بین جاده ای را در سال های قبل مردم ساختند.

وی با اشاره پل های موجود در قم، عنوان نمود: تمام پل های رودخانه قمرود به غیر از یک پل به دست مردم خیرساخته شده است، بیمارستان های قم را به غیر یک بیمارستان دولتی مردم با مشارکت جدی ساختند.

برقعی با اشاره به کوشش خیران در زمینه احداث مدرسه و مسکن، گفت: خیران در زمینه ساخت مدرسه کوشش و پیگیری خوبی داشتند، البته کوشش این خیران در زمینه احداث مسکن نیز قابل تقدیر است، در حال حاضر 1300 مسکن ساخته ایم که 140 واحد آن را برای مددجویان سازمان بهزیستی احداث کردیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 930

به "1300 واحد مسکونی از سوی خیران مسکن ساز قم احداث شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1300 واحد مسکونی از سوی خیران مسکن ساز قم احداث شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید