فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله رویای کره ای، مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه جهادی این استان هم اینک در مناطق سیلزده بویژه منطقه فنوج مستقر و مشغول خدمات رسانی به سیلزدگان است.

فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

به گزارش از ، حامد مقدم مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان گفت: این قرارگاه در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان مستقر شده و با شناسایی و بازدید از روستا های هدف بویژه در شهرستان فنوج در حال فعالیت است.

او ادامه داد: در این مدت طبخ یک وعده غذای گرم به تعداد 300 پرس، کار ساخت چهار منزل مسکونی، ایجاد یک آغول گوسفند در دشت عنبر آباد شهرستان فنوج و ایجاد 2 سرویس بهداشتی را شروع نموده است.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان گفت: طی 24 ساعت آینده نیز 2 تیم پزشکی و دندانپزشکی در منطقه حاضر و یک تیم دامپزشکی تا آخر هفته به این منطقه جهت ارائه خدمات رایگان به مردم سیلزده اعزام خواهند شد.

او خاطر نشان کرد: هم اینک با همکاری قرارگاه جهادی استان مازندران و خراسان جنوبی 13 جهادگر متخصص در حوزه عمران و سازه در حال فعالیت در منطقه هستند.

مقدم اضافه نمود: همچنین یک تیم 10 نفره در بخش آشپزی برای طبخ غذا به این منطقه اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: همچنین 2 وانت اقلام ضروری همچون لباس نوزاد، حوله و لوازم بهداشتی طی 24 ساعت آینده در مناطق سیلزده شهرستان فنوج توزیع خواهد شد.

مسوول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان گفت: عمده فعالیت این قرارگاه در حوزه عمران و سازه در این مناطق است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 747

به "فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید