مالک ماشین سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می کنیم

به گزارش مجله رویای کره ای، مالک باشگاه ماشین سازی تبریز گفت در صورتی که مشکل این باشگاه با خیبر خرم آباد حل نشود، از این باشگاه شکایت خواهند کرد.

مالک ماشین سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می کنیم

به گزارش خبرنگاران، امیر شهیم مهاجم نیم فصل اول تیم ماشین سازی تبریز در نقل وانتقالات نیم فصل، قرارداد 4.5 ساله ای با باشگاه خیبر خرم آباد امضا کرد و رسماً به جمع شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد.

در پی این اتفاق، باشگاه ماشین سازی تبریز امروز (آدینه) بیانیه ای صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: درباره خبر جدایی آقای امیر شهیم اقدامات قانونی لازم در تاریخ های 18 و 25 بهمن ماه به صورت مکتوب و از طرف مالکیت باشگاه و هیئت فوتبال استان، با توجه به بلاتکلیفی باشگاه در آن برهه زمانی صورت گرفته و قرارداد ایشان غیرقانونی و براساس مقررات، باعث محرومیت خود بازیکن و باشگاه خیبر خرم آباد خواهد شد.

یونس قربانی مالک باشگاه ماشین سازی در گفت وگو با خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که آیا از باشگاه خیبر و مهاجم 18 ساله این تیم شکایت خواهد نمود یا خیر، گفت: اگر موضوع به صورت محبت آمیز حل و این قرارداد غیرقانونی فسخ نشود، قطعاً موضوع را از مراجع قانونی پیگیری و شکایت خود را دنبال خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2064

به "مالک ماشین سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک ماشین سازی: قرارداد بازیکن ما فسخ نشود، از خیبر شکایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید