مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید نمود که این کشور هیچگاه از همکاری با شرکای آمریکایی خود سر باز نزده و به پیغام های ارسالی مثبت آنها به شکلی سازنده پاسخ داده است.

مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، ماریا زاخارووا گفت: ما روابط میان روسیه و آمریکا را همانطور که باید باشد، ارزیابی می کنیم. ما به دنبال ایجاد برابری، احترام متقابل و سود دوجانبه ناشی از همکاری در این روابط هستیم. از سوی دیگر، ما قدم هایی نیز در راستای اقدامات بروکسل تحت فشار آمریکا انجام می شوند، بر خواهیم داشت.

زاخارووا در ادامه سخنان خود اضافه نمود: ما هیچگاه از همکاری، حتی در سخت ترین شرایط زمانی دست برنداشته ایم و قطعاً به پیغام های مثبت آنها به شکلی سازنده پاسخ خواهیم داد.

وی که این سخنان را در مصاحبه با شبکه روسیه 24 مطرح می کرد، تاکید نمود که رفتارهای غیر محبت آمیز زنجیره ای و متوقف نشدنی آمریکا علیه روسیه قابل تسامح نیست.

زاخارووا همچنین واشنگتن را به انجام اقدامات تلافی جویانه تهدید نموده و اضافه نمود: اگر پیغام ها و اقداماتی که بنا بر منطق تخریب همکاری های دو جانبه اتخاذ می شوند ادامه یابند، ما نیز به آنها گوشزد می کنیم که اقداماتی مشابه انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1562

به "مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: در صورت عدم تغییر در رویکرد آمریکا، تلافی خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید