مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

به گزارش مجله رویای کره ای، مک کوئین عاشق کت و شلوار های سه تکه خوش دوخت هم بود. کت گشاد، شلوار پیلی دار و کراوات او در فیلم حادثه توماس کراون را به یاد بیاورید که چقدر او را مرموز و قدرتمند نشان می داد.

مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

با این که ظاهر مک کوئین نشانگر شخصیت او بوده، انتخاب لباس فقط بخشی از آن چیزی است که این بازیگر را تا این حد نمادین نموده است. پوشیدن یک دست کت و شلوار و عینک آفتابی کار ساده ای است، اما الگوبرداری از آن شخصیت مستحکم و اعتمادبه نفس انکارناپذیر او سخت است.

ضد قهرمان هالیوود، 40 سال بعد از مرگش هنوز هم سلطان جذابیت خوانده می گردد. این پسر بد واقعی و بچه خیابانی که سرنوشتش را آنطور که می خواست، تغییر داد. مک کوئین یکی از پردرآمدترین بازیگران جنبش پادفرهنگ دهه های 1960 و 70 بود. با این که برخی ها معتقدند، خیلی ها می توانند دنباله روی او باشند (مثل رایان گاسلینگ و دنیل کرگ)، واقعیت این است که ما هنوز کسی را پیدا ننموده ایم که شبیه او باشد.

وقتی به استیو مک کوئین فکر می کنیم، اولین چیزی که به ذهنمان می آید، به احتمال زیاد بلوز یقه اسکی و کت بلیزر است. بلیزر یکی از ملزومات هر کمدی و راهی بی نقص برای شبیه شدن به او در هر شرایطی است؛ در خصوص پالتو هم همینطور است.

منبع مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها

انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1918

به "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: استایل استیو مک کوئین؛ پادشاه همه مک کول ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید