ملاقات دوباره یک بچه فیل با مادرش پس از سال ها جدایی

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، فیلم لحظه پیوند مجدد این بچه فیل و مادرش این روزها یکی از پر بازدیدترین فیلم ها در فضای مجازی است .

ملاقات دوباره یک بچه فیل با مادرش پس از سال ها جدایی

می بی جوان تنها 3 سال و نیم داشت که به یک آژانس توریستی برای حمل و نقل مسافران فروخته شده بود. اما از آنجایی که خیلی کوچک بود پس از مدتی با کاهش وزن بسیار زیادی به شدت ضعیف شد و صاحبان آژانس توریستی متوجه شدند که این بچه فیل برای این کار مناسب نیست .

خوشبختانه لیک شایلرت اسپانسر پارک طبیعی فیل ها در تایلند که توانسته است مکان بسیار امن و مناسبی برای نگهداری فیل های جوان تهیه کند توانست این بچه فیل را پس از یک سری تیمار های اولیه در این مکان جای دهد و امنیت و سلامت را دوباره به او بازگرداند.

از آنجایی که شانس به این ماده فیل جوان روی نموده بود صاحب پارک توانست پس از مدتی صاحبان می یویی مادر می بی را نیز که آن هم به یک آژانس مسافرتی در مجاورت این پارک فروخته شده بود راضی کند تا فیل مادر را در این پارک رها کند و شرایط برای پیوند دوباره این مادر و دختر پس از سالها جدایی فراهم گردد.

فیلم هایی که از لحظه دیدار این بچه فیل و مادرش گرفته شده نشان دهنده برقراری ارتباط عاطفی مادر و دختر پس از سال ها جدایی است.

مسئولان پارک در حال حاضر کوشش می نمایند تا وضعیت جسمانی این بچه فیل و مادرش را بازسازی نمایند تا دوباره بتوان آنها را به دامن طبیعت بازگرداند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 443

به "ملاقات دوباره یک بچه فیل با مادرش پس از سال ها جدایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات دوباره یک بچه فیل با مادرش پس از سال ها جدایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید