سرانجام بازسازی خانه های سیل زدگان در گلستان

به گزارش مجله رویای کره ای، استاندار گلستان گفت: عملا ساخت واحدهای مسکونی سیل زدگان انتها یافته و در تیر 99 جشن انتها بازسازی و نوسازی این واحدها برگزار خواهد شد.

سرانجام بازسازی خانه های سیل زدگان در گلستان

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، هادی حق شناس در سی و نهمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گلستان اظهار کرد: عملیات ساخت 7423 واحد مسکونی خاتمه یافته و تعداد 284 واحد مسکونی دیگر نیز تا خاتمه شهریور 99 تحویل خواهد شد.

وی بیان نمود: 70 درصد خسارات وارده شده به کشاورزان نیز پرداخت شده و باقی مبالغ خسارت دیدگان به محض ابلاغ، پرداخت خواهد شد.

استاندار گلستان اضافه کرد: تا به امروز 330 کیلومتر از رودخانه های استان با همکاره آب منطقه ای لایروبی شده و تا خاتمه مرداد کوشش داریم این رقم به 400 کیلومتر برسد. اگرچه هزار کیلومتر از رودخانه های استان نیازمند لایروبی است، اما بیشتر کوشش کردیم لایروبی در محل هایی باشد که خسارت بیشتری دیده اند.

حق شناس ادامه داد: در زمینه مسکن محرومین 3 هزار واحد مسکونی در 742 روستا در حال اجراست و کوشش داریم تا دهه فجر این واحدهای مسکونی را تحویل دهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1042

به "سرانجام بازسازی خانه های سیل زدگان در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام بازسازی خانه های سیل زدگان در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید