چطور برای مغازه خود شعبه آنلاین طراحی کنیم؟

به گزارش مجله رویای کره ای، امروزه دنیای آنلاین هر روز در حال عظیم تر شدن است و بیشتر کسب و کار های سنتی در حال کوچک تر شدن و شاید تا چند سال آینده کاملا از بین بروند و یا به چشم تفریح به آن ها نگاه گردد.

چطور برای مغازه خود شعبه آنلاین طراحی کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

برای مثال همه ما به جای خرید از مغازه ها از فروشگاه های اینترنتی خرید کنیم و فقط برای تفریح و فروشگاه گردی به مغازه ها سر بزنیم.

پس اگر مغازه دارید و در این دوران کرونا شرایط فروشتان بسیار پایین آمده است وقت آن است که در کنار مغازه خود شعبه آنلاین خود را طراحی و ایجاد کنید تا فروشتان بیشتر گردد و حتی 10 برابر قبل فروش داشته باشید.

اگر هنوز فروشگاه آنلاین ندارید همین امروز یک فروشگاه اینترنتی رایگان مخصوص مغازه داران واچار بسازید و آینده کسب و کار خود را تضمین کنید.

شعبه آنلاین چه تفاوت هایی با مغازه سنتی ما دارد

مغازه ما در یکی از خیابان یا کوچه های شهر واقع شده است ولی شعبه آنلاین ما در یکی از قسمت های جهانی عظیم اینترنت قرار گرفته است، در ادامه به آنالیز چند تفاوت می پردازیم که باید حتما از آن مطلع باشید:

ویترین مغازه:

شما در مغازه خود برای معرفی محصولات، تعدادی از آن ها را در ویترین قرار می دهید تا بازدید نمایندگانی که از جلوی مغازه شما رد می شوند را جذب کنید و هر چقدر مغازه شما در جای بهتری باشد و افرادی که روزانه از جلوی آن رد می شوند بیشتر باشد در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد شد.

ولی در فروشگاه اینترنتی، شما ویترینی به وسعت کل ایران دارید یعنی علاوه بر اینکه می توانید تمامی محصولات خود را در ویترین آنلاین خود قرار دهید بلکه دیگر محل فیزیکی شما مطرح نیست بلکه کل ایران می توانند از مغازه شما بازدید نمایند و به کل ایران فروش داشته باشید.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

مغازه شما می تواند در یک کوچه دور افتاده باشد ولی شعبه آنلاین شما روزانه میزبان هزاران بازدید نماینده است که می تواند فروش شما را چندین برابر کند.

تجربه: روزانه فروشندگان زیادی فروشگاه خود را در واچار ایجاد می نمایند و ما آنالیز آن ها متوجه می شویم که یک نکته مهم وجود دارد که خیلی از دوستان در فضای آنلاین به آن توجه نمی نمایند وعلت اصلی شکست بیشتر فروشگاه های اینترنتی درهمین مورد است.

شعبه آنلاین شما کجاست؟

میزان فروش بیشتر مغازه ها ارتباط مستقیمی با محل آن ها دارد اگر مغازه در یک محل پر رفت و آمد باشد با توجه به افزایش باشید در نتیجه فروش هم بیشتر خواهد شد و این مغازه ها در چنین محل هایی قیمت های زیادی نیز دارند.

برای همین خیلی از این افراد وقتی به فضای آنلاین قدم می گذارند ده ها میلیون هزینه می نمایند تا بهترین سایت های فروشگاهی را داشته باشند و تمامی محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی وارد می نمایند و انتظار دارند چون هزینه زیادی برای فروشگاه خود کردند(مثل بازار سنتی) پس شعبه آنلاین آن ها در بهترین مکان اینترنت قرار گرفته است و فروش میلیونی خواهند داشت.

و وقتی می بینند بعد از این همه هزینه حتی یک فروش نیز نداشتند بسیار ناراحت شده و از بازار آنلاین خارج می شوند ولی باید به نکته مهمی توجه نمایند فروشگاه در فضای آنلاین در یک جهانی جدید است و این جهان قوانین خاص خودش را دارد.

برای همین ما امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی رایگان را در بازار آنلاین واچار فراهم کردیم زیرا خود فروشگاه اینترنتی به خودی خود هیچ فروشی ندارد بلکه رعایت صحیح قوانین جهانی آنلاین باعث موفقیت شما می گردد.

قانون مهم شعبه آنلاین

در قسمت قبل اشاره کردیم که فروشگاه شما ارتباطی با میزان هزینه شما روی خود فروشگاه ندارد.

پس فروشگاه شما در اینترنت در کجا واقع است؟ برای اینکه فروشگاه شما مثل خیلی از فروشگاه های اینترنتی در حال خاک خوردن نباشد سعی کنید فروشگاه خود را مفید تر کنید.

فروشگاه اینترنتی شما در محل های بهتری قرار خواهد گرفت تا روزانه میزبان هزاران بازدید نماینده باشد در صورتی که مفید باشد، برای مفید بودن یک مثال می زنیم:

شما فروشنده یک تلسکوپ هستید و افراد زیادی وقتی می خواهند تلسکوپ بخرند اول آن را در اینترنت جستجو می نمایند تا به دنبال اطلاعات ارزشمندی بگردند که هم بیشتر در خصوص تلسکوپ بدانند و هم راه های خرید را متوجه شوند.

اگر شما وقتی محصول خود که تلسکوپ است را ایجاد کردید درباره آن اطلاعات مهمی نوشته باشید و در اصل با نوشتن توضیحات یک ارزش ایجاد نموده باشید که برای همه مفید باشد به مرور در نتایج موتور جستجوی گوگل در رتبه های بهتری قرار خواهید گرفت و فروشگاه اینترنتی شما میزبان تعداد افراد بیشتری خواهد بود.

به همین سادگی اگر شما برای تک تک محصولات خود همین قانون ساده را رعایت کنید و به ایجاد ارزش بپردازید موتور جستجوی گوگل شعبه آنلاین شما را به همه افرادی که جستجو می نمایند پیشنهاد خواهد داد.

قوانین زیادی در شعبه آنلاین وجود دارد ولی هیچ کدام مهم تر از فراوری محتوای با کیفیت و ارزشمند نیست که نه تنها هزینه ای ندارد فقط احتیاج است که بنویسید ولی اگر خیلی آشنایی ندارید و نمی خواهید برای نوشتن وقت بگذارید می توانید توضیحات محصول را به بخش فراوری محتوای واچار بسپارید.

پس برای موفقیت در فضای آنلاین وقتی فروشگاه اینترنتی خود را ایجاد کردید اولین قانون آن یعنی فراوری ارزش با محتوا را انجام دهید که نه احتیاج به هزینه میلیونی است و نه برای شما که صاحب محصول هستید و در خصوص آن مطلعی زیادی دارید کار سختی خواهد بود.

اگر قبلا چندین میلیون صرف فروشگاه اینترنتی خود کردید نیز می توانید روی این قانون مهم تمرکز کنید و فروشگاه اینترنتی خود را با ایجاد ارزش به یک محله خوب در اینترنت منتقل کنید تا بتوانید از این بازار چندین میلیونی سود کنید.

اگر در خصوص ورود به فضای آنلاین سوالی داشتین خوش حال می شویم که شما عزیزان را هدایت کنیم

با واچار هر کسی میتونه فروشنده بشه

منبع: اتاق
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1357

به "چطور برای مغازه خود شعبه آنلاین طراحی کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور برای مغازه خود شعبه آنلاین طراحی کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید