چهره پشت پرده مستند ضد مذاکرات وین لو رفت ، پای جبهه پایداری در میان است

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران : اخیرا سریال گاندو مورد اعتراض بسیاری به خصوص دولتی ها نهاده شد و پخش آن تا پس از انتخابات متوقف شد.

چهره پشت پرده مستند ضد مذاکرات وین لو رفت ، پای جبهه پایداری در میان است

به گزارش به نقل از روزنامه اعتماد، این روزنامه درباره مستندخاتمه بازی که علیه ظریف و مذاکرات در وین ساخته شده است نوشت:از حسن حاج کرمی خوزانی به عنوان تهیه کننده مستند 20 دقیقه ای فروشنده یا خاتمه بازی نام برده شده که گفته می گردد به جریان پایداری و طیف تندروی اصولگرا نزدیک است

همچنین کارگردان و دیگر تهیه کننده این مستند نیز محسن مقصودلو است که خود را فعال رسانه ای- فرهنگی معرفی می نماید و پیش از این تهیه کنندگی برنامه ثریا را نیز برعهده داشته است.

البته سیاهه اعمال صداوسیما در حمله به دولت محدود به این مستند نمی گردد و پُر است از بخش های خبری و نمایشی و مستند در حمله به هر اقدام دولت. اخیرا سریال گاندو مورد اعتراض بسیاری به خصوص دولتی ها نهاده شد و پخش آن تا پس از انتخابات متوقف شد. فارغ از رویکرد صداوسیما نسبت به دولت مدیریت چند سال اخیر شبکه سوم سیما و حذف پرمخاطب ترین برنامه این شبکه یعنی 90 حرف و حدیث های بسیاری ایجاد نموده که هیچ کس نسبت به آن جوابگو نیست.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1644

به "چهره پشت پرده مستند ضد مذاکرات وین لو رفت ، پای جبهه پایداری در میان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره پشت پرده مستند ضد مذاکرات وین لو رفت ، پای جبهه پایداری در میان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید