کاهش صدور مجوزها اشتیاق جوانان برای فعالیت در حوزه گردشگری را بیشتر می نماید

به گزارش مجله رویای کره ای، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، کاهش صدور مجوزها اشتیاق جوانان برای فعالیت در حوزه گردشگری را بیشتر می نماید.

کاهش صدور مجوزها اشتیاق جوانان برای فعالیت در حوزه گردشگری را بیشتر می نماید

دومین همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان با حضور مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در کوشک باغ هنر منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار گردید.

در این مراسم احمد خورشیدی، مشاور وزیر در امور فناوری های نوین و استارت آپ ها برگزاری چنین همایش هایی را موجب امیدواری جوانان برای ماندن در کشور دانست و اضافه کرد: کلید واژه مهم برگزاری چنین مراسمی امید است. چنین جلساتی به ماندگاری جوانان با استعدادی که انتخابشان ماندن در کشور و توسعه آن است، یاری می نماید.

مشاور وزیر در امور فناوری های نوین و استارت آپ ها از مهندس ضرغامی، دارابی و شالبافیان برای حمایت از این جوانان و فراهم کردن زیرساخت های لازم برای فعالیت آنها تشکر کرد و گفت: هرچه از اندازه صدور مجوزها کاسته گردد علاقه و شوق را میان جوانان برای فعالیت بیشتر می نماید.

او از راستا کوچ عشایر به عنوان ظرفیتی مهم برای ثبت جهانی نام برد و ابراز امیدواری کرد که حمایت ها برای ادامه این راستا و رشد این اکوتوریسم ادامه داشته باشد.

بعلاوه محمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد در این مراسم، شروع ماه ربیع الاول و روز گردشگری را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

او با اشاره به حرکت به سمت احداث اکو پارک شهری در این منطقه از نوآوری اجتماعی، هوشمندسازی و گردشگری خلاق به عنوان سه مولفه مهم این راستا نام برد.

او ادامه داد: گردشگری را عنصری صاحب کرامت و دارای منزلت انسانی می شناسیم و در گردشگری خلاق مخاطب را نه به عنوان بازدیده کننده بلکه شهروندی مسئول و علاقمند به زندگی می بینیم که براساس تمهدیدات او برنامه های فرهنگی و جدی را اجرا می کنیم.

حجازی به تعامل با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دوره تازه اشاره و ابراز امیدواری کرد که این تعامل تداوم داشته باشد.

ارائه طرح های 7 استارت آپ در سه حوزه ماموریت وزارتخانه

دانشنامه طراحی و ساخت هتل استارت آپ ماتیا گروپ به وسیله سهیل شیرازی، روایتگری تاریخ ایران برای بچه ها با تکنولوژی AR به وسیله رضا علیمردانی، گردشگری علمی مرکز نجوم آوا استار به وسیله ندا جعفری، سامانه مجازی منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد به وسیله ثمره حامدی، بازی یه تار سیبیل از شرکت خلاق و واحد فناوری طراحی بازی فندقی به وسیله حسین عباسی، گردشگری عشایر از استارت آپ تربه به وسیله بهمن جلیلی، پارس پدیا سامانه ارائه محتوای فاخر گردشگری ایران به وسیله حمیدرضا آذربایجانی هفت استارت آپ ارائه شده در این مراسم بودند.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مهر 1401 بروزرسانی: 10 مهر 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2165

به "کاهش صدور مجوزها اشتیاق جوانان برای فعالیت در حوزه گردشگری را بیشتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش صدور مجوزها اشتیاق جوانان برای فعالیت در حوزه گردشگری را بیشتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید