یوتیوب هم علیه ترامپ شد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران : شبکه اجتماعی یوتیوب اعلام نموده هرگونه محتوایی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را مطرح کند از سایت خود حذف خواهد نمود.

یوتیوب هم علیه ترامپ شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، شبکه اجتماعی یوتیوب که سرویس اشتراک گذاری ویدئو را در اختیار کار بران اینترنتی قرار می دهد، روز چهار شنبه اعلام نمود هرگونه محتوایی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا را مطرح کند از سایت خود حذف خواهد نمود.

به نوشته روزنامه دیلی صاباح، تیم کارکنان این شبکه اجتماعی در بیانیه ای با اشاره به اینکه ایالت های کافی نتایج انتخابات را برای معین رئیس جمهور منتخب تأیید نموده اند، نوشت: این موضوع بدان معناست که طبق سیاست های ما انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به خاتمه رسیده است.

در بیانیه کارکنان یوتیوب همچنین آمده که آنها از امروز (چهارشنبه) به بعد هرگونه محتوایی که ادعای تقلب یا اختلال در نتایج انتخابات را مطرح کند، حذف خواهند کرد.

یوتیوب همچنین گفته که آنها قابلیت دسترسی به اخبار معتبر در این خصوص را فراهم می نمایند و همچنین اطلاعات غلط و مشکل ساز را ضمن حذف محتوا ها درباره تقلب در آمریکا را از بین خواهند برد.

با وجود اینکه رسانه های آمریکایی برآورد نموده اند جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا با 306 رأی الکترال پیروز انتخابات شده است، اما دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و تیم انتخاباتی او شکست را نپذیرفته و ادعا هایی درباره تقلب در انتخابات مطرح نموده اند.

تیم ترامپ همچنین شکایت هایی را در چند ایالت علیه آنچه به گفته آنها تخلف ها و تقلب های انتخاباتی است، مطرح نموده است اما این شکایت ها در چند ایالت رد شده اند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1405

به "یوتیوب هم علیه ترامپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوتیوب هم علیه ترامپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید