13 هزار واحد مسکونی آذربایجان غربی نوسازی می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، هوشنگ عشایری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های راه و شهرسازی آماده بهره برداری در جریان سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی اظهارداشت: با اختصاص 860 میلیارد تومان تسهیلات طرحهای بازآفرینی شهری، 13 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی احداث و یا نوسازی می گردد.

13 هزار واحد مسکونی آذربایجان غربی نوسازی می گردد

وی با بیان اینکه اجرای بازآفرینی شهری با همکاری وزارت کشور و شهرداری ها از تکالیف وزارت راه و شهرسازی در برنامه ششم توسعه است ادامه داد: از مجموع دو هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات طرحهای بارآفرینی شهری، 860 میلیارد تومان به آذربایجان غربی اختصاص پیدا نموده است.

عشایری با بیان اینکه این طرحها در بخشهای بازسازی مسکن، خدمات زیر بنایی، درمانگاه، سالن های ورزشی و فضاهای عمومی اجرا خواهد شد اضافه نمود: در قالب این طرح برای احداث و نوسازی 13 هزار واحد مسکونی در آذربایجان غربی تسهیلات پرداخت می گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف این تسهیلات در ارومیه 50 میلیون تومان و در سایر شهرهای استان 40 میلیون تومان با سود 9 درصد است.

وی با اشاره به اینکه برای بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی نیز هشت هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: یکهزار و 200 میلیارد ریال از این مبلغ توسط شرکت بازآفرینی شهری تامین می گردد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه برای بازدید از طرحهای آماده بهره برداری در استان از جمله خط آهن ارومیه صبح امروز وارد آذربایجان غربی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 90

به "13 هزار واحد مسکونی آذربایجان غربی نوسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 هزار واحد مسکونی آذربایجان غربی نوسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید