41 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال 41 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای اشتغال 178 نفر در استان قزوین پرداخت شده است.

41 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین ، وحید انتظاری معاون اشتغال ادارهتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: در طرح پرداختتسهیلات مشاغل خانگی 2 بانک رفاه و توسعه تعاون، طرف قرارداد با وزارتتعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که تا به امروز 20 میلیارد و 750 میلیونریال برای اشتغال 97 نفر از بانک رفاه و 20 میلیارد و 280 میلیونریال از بانک توسعه تعاون برای اشتغال 81 نفر پرداخت شده است.وی افزود: در مجموع 53 میلیارد و 250 میلیون ریال پرونده تسهیلاتمشاغل خانگی به بانک های عامل استان ارسال شده است که از این رقم 41میلیارد و 30 میلیون ریال پرداخت شده است و 12 میلیارد و 220 میلیونریال پرونده در بانک ها در دست آنالیز قرار گرفته است.

انتظاری گفت: تا به امروز 246 فقره پرداخت وام مشاغل خانگی در استانصورت گرفته که از این تعداد 206 نفر به صورت مستقل برای دریافت تسهیلاتاقدام نموده اند و 40 نفر نیز به صورت پشتیبان بوده است که 210 نفر را تحتپوشش خود قرار داده اند.

وی افزود: در طرح پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی، صدور مجوزهابه صورت مستقل یا پشتیبان انجام می گردد و افراد پشتیبان تا سقف 2 میلیارد و500 میلیون ریال و افراد مستقل تا سقف 500 میلیون ریال می توانند تسهیلاتدریافت نمایند.

وی توضیح داد: در این طرح،320 شغل در سررسته های مختلف شامل حوزه هایمشاغل خانگی صنایع دستی، صنعت فرش، تولیدات دامی، شیلات، ماهی هایزینتی،صنایع تبدیلی کشاورزی،امور تولیدات گیاهی مثل زعفران، فعالیت هایفرهنگی و هنری، آموزش موسیقی، صدابرداری، خبرنگاری، نقاشی، کسب و کارهاینوین اینترنتی، آی سی تی روستایی، خدمات طراحی سایت و... تعریف شده اند ومحدودیتی در تعریف رسته های جدید نیز وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1473

به "41 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "41 میلیارد و 30 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی در قزوین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید