4900 تن روغن خام برای نخستین بار در مازندران تخلیه شد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران از تخلیه چهاز هزار و 900 تن روغن خام برای نخستین بار در یک اسکله در این استان خبر داد.

4900 تن روغن خام برای نخستین بار در مازندران تخلیه شد

به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباسعلی وفائی نژاد گفت: چهار هزار و 900 تن روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران برای نخستین بار در یک اسکله از طریق خط لوله به صورت مستقیم در مخازن روغن تخلیه شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: 90 کشتی برای تامین کالاهای اساسی از ابتدای امسال تا به امروز وارد بنادر استان شده که در مجموع 302 هزار تن گندم و 100 هزار تن روغن خام خوراکی ترخیص و برای مصارف نهایی تحویل واحدهای تولیدی استان و کشور شده است.

وفائی نژاد، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را با توجه به نگاه ویژه دولت برای توسعه فعالیت بازرگانی این بخش اولویت کاری گفت و افزود: تجربه پیروز بخش خصوصی در کنار فعالیت های بخش های دولتی موجبات هم افزایی بیشتر برای شکوفایی اقتصاد استان را در بر خواهد داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بیان داشت: توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند منجر به ایجاد بستر مبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات و توسعه حمل و نقل، تامین مایحتاج کالاهای اساسی، تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و ایجاد و توسعه فضای کسب و کار شود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2005

به "4900 تن روغن خام برای نخستین بار در مازندران تخلیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4900 تن روغن خام برای نخستین بار در مازندران تخلیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید