500 کودک کار بادبادک ها را به پرواز درآوردند

به گزارش مجله رویای کره ای، در هفته جهانی کودک جشنواره بادبادک ها و کارناوال شادی برای 500 کودک کار و کم برخوردار مرکز از طریق سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد.

500 کودک کار بادبادک ها را به پرواز درآوردند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، جشنواره بادبادک ها در بعدازظهر روز دوشنبه 19 مهر با حضور بچه ها کار و همچنین بچه ها منطقه ها کم برخوردار در منطقه 19 شهرداری تهران (بوستان ولایت) با میزبانی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی جمعی از مددکاران اجتماعی برگزار گشت.

سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن روز های جهانی کودک جشنواره بادبادک ها در این بوستان به صورت نمادین برگزار گشت. این بچه ها از بین 28 مرکز پرتو و مدارس صبح رویش منطقه ها تهران به این جشنواره دعوت شدند.

سید مالک حسینی در ادامه اضافه نمود: 500 کودک به این جشنواره دعوت شدند و غرفه هایی از قبیل رنگ آمیزی چهره، نقاشی و مسابقه جشنواره بادبادک ها در این مراسم فعال بودند تا بتوانیم شرایط نشاط آوری را برای بچه ها مهیا کنیم. این در حالی است که این مراسم تنها به امروز خلاصه نمی شود و کارناوال های شادی طی هفته پیش رو در 17 نقطه دیگر تهران مستقر می شوند و برای بچه ها جشن و شادی برگزار می کنند.

مالک حسینی با اشاره بااهمیت حفظ عزت نفس بچه ها کار و کم برخوردار گفت: کارناوال های شادی به منطقه های از شهر تهران می فرایند که تعداد بچه ها کم برخوردار در آن منطقه ها بیشتر است تا بتوانیم با کمک مددکاران ساعات خوشی را برای بچه ها رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1867

به "500 کودک کار بادبادک ها را به پرواز درآوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 کودک کار بادبادک ها را به پرواز درآوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید