75 درصد از خانواده های شاهرودی بر آموزش حضوری دانش آموزان تاکید دارند

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: 75 درصد از خانواده های شاهرودی، بر اساس نظرسنجی اجرا شده در این شهرستان، بر آموزش حضوری دانش آموزان دست کم سه روز در هفته تاکید دارند.

75 درصد از خانواده های شاهرودی بر آموزش حضوری دانش آموزان تاکید دارند

به گزارش از ، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: بازگشایی مدارس به صورت تدریجی و اقتضایی نسبت به شرایط هر منطقه انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه 31 مدرسه از 184 مدرسه دولتی و غیردولتی شهرستان شاهرود در روستا ها فعال است، توضیح داد: بیشتر این مدارس روستایی کمتر از 130 دانش آموز دارند که شرایط بازگشایی برای آنان فراهم شده است.

موسوی به دستورالعمل نو وزارت آموزش و پرورش در مورد بازگشایی مدارس اشاره نمود و ابراز داشت: در این دستورالعمل مدارس روستایی با کلاس های زیر 15 نفر از سوم مهرماه بعد از ایمن سازی از سوی مدیر، انجمن و شورا و تایید کارگروه مراقبت سلامت، مجوز بازگشایی می گیرند و بازگشایی می شوند.

او با بیان اینکه کلاس های زیر 30 نفر هم در روستا ها می توانند با گرفتن مجوز از کارگروه مراقبت سلامت 2 تا سه روز در هفته فعال باشند، گفت: شهرستان شاهرود 50 مدرسه بالای 300 دانش آموز دارد که به صورت تدریجی از هفته دوم آبان ماه با شرایط اعلام شده بازگشایی خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تمامی کارگاه های فنی در این شهرستان از مساحت مناسبی برخوردار است و دانش آموزان هنرستان ها در کلاس های 16 نفره حضور دارند، توضیح داد: کلاس های دروس فنی هنرجویان از سوم مهرماه به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.

او به حضور کامل کادر اجرایی در مدارس تاکید نمود و اضافه نمود: معلمان برای فراوری محتوا از فضای کلاس های درس به جای منزل خود استفاده نمایند.

موسوی از به صدا در آمدن زنگ غنچه ها برای پیش دبستانی ها روز 31 شهریور در مدرسه امام هادی (ع) شاهرود اطلاع داد و ابراز داشت: زنگ شکوفه ها برای کلاس اولی ها و زنگ جوانه ها برای پایه هفتم نواخته خواهد شد.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1826

به "75 درصد از خانواده های شاهرودی بر آموزش حضوری دانش آموزان تاکید دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "75 درصد از خانواده های شاهرودی بر آموزش حضوری دانش آموزان تاکید دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید