8 ترند نوستالژیک روزهای کودکی که می توانید به نام یک بزرگسال بپوشید

به گزارش مجله رویای کره ای، هرچقدر بزرگ تر می شویم، با مرور استایل های قدیمی خودمان احساسی نوستالژیک به دست می آوریم. بسیار اتفاق می افتد که آرزو کنیم کاش می شد دوباره به گذشته برگشت. مد و فشن به ما این امکان را می دهند که دوباره حال و هوای کودکی مان را تجربه کنیم. در ادامه این مقاله با مجله خبرنگاران همراه باشید تا چند ترند نوستالژیک و فشن دوران کودکی که امروز دوباره بازگشته اند و می توانید آن ها را بپوشید مرور کنیم.

8 ترند نوستالژیک روزهای کودکی که می توانید به نام یک بزرگسال بپوشید

1. جواهرات مهره دار

این مدل جواهرات در چندسال گذشته طرفداران زیادی داشته اند. این جواهرات از مهره های رنگارنگ با اشکال مختلف تشکیل می شوند و طرح ها و الگوهای متفاوتی دارند. این جواهرات مورد علاقه افراد زیادی هستند. حتی کسانی که هرگز به طلا و الماس نه نمی گویند! این جواهرات مناسب استفاده روزمره هستند و زمانی که می خواهید یک رنگ نو به استایلتان اضافه کنید، به کمک شما خواهند آمد.

2. کفش ها و صندل های قفل دار (کفش های مری جین)

با وجود لقب کفش های عروسکی، این کفش ها کاملا مناسب هستند تا آن ها را دهه های 30، 40 و 50 سالگی تان بپوشید. این کفش ها مکمل پیراهن های لطیف و عروسکی هستند و همچنین با شلوارهای جین هم می توان آن ها را پوشید. وقت آن است که یک جفت از این کفش های همه کاره برای خود جور کنید و برای ایجاد تنوع آن ها را بپوشید و احساس کودکی تان را به یاد آوردید.

3. لباس خواب

شاید عجیب باشد که چرا پیراهن های مخصوص خواب تبدیل به ست لباس خواب (همان تیشرت و پیژامه) شدند؛ اما یک نکته مثبت در خانه ماندن به خاطر همه گیری ویروس کرونا در ماه های اخیر این بوده که لباس های راحتی دوباره وارد مد شدند! این پیراهن ها را هم برای خواب می توان استفاده کرد و هم برای فعالیت های روزانه، مخصوصا در فصل گرما.

4. سرهمی

سرهمی ها یا اورال ها برای سال 2021 اتفاق تازه ای نیستند. این مدل لباس ها از سال 2016 دوباره راهشان را به کمد لباس ها پیدا کردند. این ترند نوستالژیک را مکان های مختلف می توانید بپوشید و حتما هم لازم نیست که آن ها را با یک تیشرت چسب ست کنید. یک تیشرت گشاد ساده و یک جفت صندل یا کتانی می تواند گزینه مناسبی برای ریلکس کردن در آخر هفته باشد. همچنین اگر یک بلوز با آستین پفی و یک جفت نیم بوت انتخاب کنید، استایل شما را از اسپرت به استایلی مجذوب کننده و تا حدودی شیک تبدیل می کند.

5. عینک های فانتزی

عینک ها ممکن است اکسسوری کوچکی به نظر بیایند؛ اما تأثیر زیادی بر روی استایل شما دارند. یک جفت عینک مناسب می تواند استایل شما را به درجه بالاتری از شیک بودن برساند. همچنین می تواند باعث ایجاد روحیه و تقویت اعتماد به نفس هم بشود. مخصوصا مدل های فانتزی که به تازگی ترند شده اند. این عینک ها با روسری های ابریشمی ترکیب جالبی ایجاد می کنند.

  • بهترین مدل فریم عینک آفتابی بر اساس فرم صورت شما کدام مدل است؟

6. جوراب های توری

جوراب های توری ممکن است اکنون طرفداران زیادی نداشته باشد؛ اما این جوراب ها برای ایجاد تنوع بسیار مناسب هستند و درخشش خاصی به استایل شما می دهند. جوراب ها از ساده ترین ترفندها برای جلوه دادن به لباس ها هستند. جوراب های توری با کتانی های سفید یا کفش های مری جین ترکیب زیبایی ایجاد می کنند.

7. آستین های پفی

آستین های پفی از پاییز 2021 جزء ترندهای فشن هستند. این مدل آستین ها ممکن است روی سرشانه پف کرده باشد و یا پف آن به قسمت های روی بازو هم برسد. بسکمک از طراحان لباس معروف از جمله الکساندر مک کویین، فندی، گابریلا هرست و میو میو لباس های مجذوب کنندهی با آستین های پفی طراحی کرده اند.

8. جزئیات پاپیونی

بسکمک از برندها، لباس های نوی که طراحی می کنند را با پاپیون ها تزئین کرده اند. شما می توانید پاپیون ها را روی لباس های شب، پیراهن ها، ژاکت ها و کمربندها ببینید. پاپیون ها می توانند مجذوب کنندهیت بچگانه و بامزه ای به استایل شما اضافه کنند. همچنین آن ها می توانند هرجایی که شما دوست دارید باشند؛ برای مثال روی کمربند لباستان یا مچ آستین تان.

سخن آخر

روزهایی که روی مبل می نشستید و کارتون می دیدید را به یاد دارید؟ شاید نتوان زمان را به عقب برگرداند؛ اما با وجود قابلیت برگشت پذیری مد و فشن، قادر به تجربه دوباره همان روزها خواهید بود. اگر قصد دارید سری به گذشته بزنید و یک بار دیگر، از نگاه مد و استایل هم که شده آن دوران را تجربه کنید، این چند ترند نوستالژیک که به شما پیشنهاد کردیم بهترین گزینه های شما خواهند بود.

منبع: Instyle

منبع: دیجی استایل
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1777

به "8 ترند نوستالژیک روزهای کودکی که می توانید به نام یک بزرگسال بپوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 ترند نوستالژیک روزهای کودکی که می توانید به نام یک بزرگسال بپوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید