8 مکان فوق العاده زیبا در پاپوآ گینه نو

به گزارش مجله رویای کره ای، پاپوآ گینه نو کشوری با چشم اندازی کوهستانی و جزایری زیبا با طبیعتی دست نخورده است. با خبرنگاران همراه شوید تا با 8 مکان گردشگری فوق العاده زیبا در این کشور آشنا شوید.

8 مکان فوق العاده زیبا در پاپوآ گینه نو

پاپوآ گینه نو (Papua New Guinea-PNG) کشوری است که در اقیانوس آرام و قاره اقیانوسیه واقع شده است و مرکز آن شهر پورت مورسبی (Port Moresby) است. این کشور که در ایران با نام گینه نو شناخته می گردد دارای تنوع فرهنگی و زبانی بسیار است و جزو کشورهای چند فرهنگی به شمار میرود. جمعیت شهرنشین آن بسیار کم است و همچنان بسیاری از مردم این کشور قبیله ای شکل و به دور از تمدن زندگی می نمایند. اطلاعات گردشگری در گینه نو به واسطه زیرساخت های نامناسب گردشگری، کم است؛ اما سفر به این کشور با جزایر زیبا و منظره ها خیره نماینده، یک سفر پرخاطره و ماجراجویانه را برای گردشگران به ارمغان می آورد. با ما همراه شوید تا با 8 مکان تماشای و فوق العاده زیبا در این کشور آشنا شوید.

1. جزایر لوسانسای

این مجمع الجزایر دست نخورده در منطقه خلیج میلنه (Milne Bay) یکی از استان های گینه نو و در جنوب شرقی این کشور واقع شده است.

جزایر زیبای لوسانسای (Lusancay) با صخره های باشکوه و خیره نماینده و بعلاوه با ساحل شنی سفید مانند تکه ای از بهشت است که همه را متحیر می نماید.

برترین حالت برای لذت بردن از این منظره زیبا و درک بیشتر شگفتی آن، استفاده از امکانات هوایی است. قرار گرفتن در این جزایر به مانند قرار گرفتن در سرزمینی رویایی و خیالی با طیف آبی رنگ است که در آن آسمان و زمین بهم گره خورده اند.

2. کوه ویلهلم

کوه ویلهلم (Mount Wilhelm) که در رشته کوه بیسمارک (Bismarck Range) واقع شده است، تماشای ترین و بلندترین قله گینه نو محسوب می گردد. این کوه 4٬509 متری، با داشتن دریاچه های یخچالی و دره های U شکل خود منظره هیجان انگیزی را ایجاد نموده است.

کوه پیمایی در این منطقه با گذر از دشت های سرسبز و رسیدن به قله باشکوه این کوه، فقط با حضور یک راهنما و افرادی که تجربه کوه نوردی داشته اند توصیه می گردد.

3. جزیره پاناسیا

جزیره پاناسیا (Panasia) که در خلیج میلنه واقع شده است یک جزیره تماشای و مجذوب کننده با صخره های مرجانی است.

این جزیره با داشتن ساحلی شنی به رنگ سفید و آب های فیروزه ای رنگ در کنار اقیانوسی آرام، فضایی آرامش بخش را بوجود آورده است.

4. ایسترن فیلدز

ایسترن فیلدز (The Eastern Fields) جزیره ای مرجانی در زیر آب است که اولین مکان در گینه نو برای غواصی است. این جزیره در 90 مایل دریایی جنوب غربی شهر پورت مورسبی و در شمال دریای مرجان (Coral Sea) واقع شده است.

در این جزیزه زیبا و رنگارنگ گونه های مختلفی از ماهی ها، کوسه ها و لاک پشت ها زندگی می نمایند و هنوز بسیاری ازگونه های آن ناشناخته است.

این جزیره بهشت غواصان است و غواصی در این فضای سحرانگیز با ماهی های زیبا و رنگارنگ و آب زلال و شفاف تجربه ای تکرار نشدنی را برای علاقه مندان بوجود آورده است.

5. رودخانه سیوولی

رودخانه سیوولی (Sivoli River) رودخانه ای پرجنب و جوش و مملو از جلبک های سبز رنگ است که با حضور این جلبک ها، زیبایی منظره آن دوچندان شده است.

گذر از این رودخانه با قایق های محلی و تماشا منظره ها آن با دو رنگ آبی و سبز بسیار لذت بخش است.

6. کوبور رنج

کوبور رنج (Kubor Range) کوهستانی است که در غرب ارتفاعات گینه نو واقع شده است و ارتفاع آن 4,104 متر می باشد. زمانیکه ابرها به پایین ترین سطح خود می رسند زیبایی این کوهستان وصف نشدنی است.

بازتماشامایندگان از این منطقه در مکانی سبز، به دور از هرگونه تمدن قرار می گیرند که تنها قبایل دیرینه در آنجا زندگی می نمایند.

7. کوه مایکل

یکی دیگر از زیبایی های کشور گینه نو، منظره آتشفشانی آن است. کوه مایکل (Mount Michael) کوه آتفشانی فعال است که تماشا قله های ناهموار آن و صخره های سنگیش بسیار تاثیرگذار است.

این کوه 2,863 متر است و کوه نوردان با بالارفتن از این کوه می توانند سفری پرچالش و نفس گیر را تجربه نمایند.

8. کوه تاووروور

کوه تاووروور (Mount Tavurvur) یکی از آتشفشان های فعال کشور گینه نو است که بخاطر فوران های متعدد و بسیاری که دارد معروفیت دارد.

در سال 1937 فوران این آتشفشان منجر به کشته شدن 508 نفر شد و شهر رابائول (Rabaul) را نابود کرد. آخرین فوران آن در سال 2014 رخ داد.

چشمه های آب گرم و منظره این کوه آتشفشانی، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می نماید.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1979

به "8 مکان فوق العاده زیبا در پاپوآ گینه نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 مکان فوق العاده زیبا در پاپوآ گینه نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید